Auto do 30tys w benzynie

07 Mar 2015, 22:00

Witam

Jak w temacie, jestem w trakcie poszukiwań auta do kwoty ok 30 tyś zł w benzynie.
Interesują mnie głównie sedany lecz w szczególnym przypadku mógłbym się zastanowić nad kombi. Jako, że studiuje w innym mieście niż moje miejsce zamieszkania, auto będzie podróżowało raz na dwa tygodnie ok 400 km autostrada. Lecz w ciągu roku nie będzie to więcej niż 20 tyś.
Mam już upatrzoną u znajomego Hondę Accord VII 2.0 lecz jest ona teraz w trakcie naprawy. Nie jest to pewne auto, gdyż ma niezwykle mały przebieg i boję się, że działy się z nią rzeczy nie z tej Ziemi. Ale tego się dowiem dopiero za ok. półtora tygodnia.
Do tego czasu chciałbym poszukać alternatyw i ewentualnie usłyszeć Wasze propozycje na auta tego typu. Jako, że jestem studentem wolałbym, żeby auto było dosyć tanie w utrzymaniu i eksploatacji (podobna bezawaryjność jak w przypadku Accord'a). Kwota 30 tyś zł jest raczej nieprzekraczalna, gdyż resztę pieniędzy chciałbym przeznaczyć na ubezpieczenie oraz ewentualną instalację gazową.

Będę bardzo wdzięczny za ewentualne propozycje. Proszę pisać gdybyście jeszcze potrzebowali innych informacji.

pozdrawiam serdecznie
money
Nowicjusz
Awatar użytkownika

Prawo jazdy: 20 06 2009
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Nie mam

07 Mar 2015, 22:18

Honda Accord 2.0 to bardzo dobry wybór, dodam jeszcze Toyotę Avensis II 1.8 (lubi olej, ale poza tym jest ok), Mazdę 6 I 2.0, Renault Laguna III 2.0, Opel Vectra C.
Ossy
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

07 Mar 2015, 23:57