Auto do 4 tys z gazem

12 Sie 2015, 15:33

Witam! Szukam samochodu do 4000 zł.
Jestem z województwa Łódzkiego a dokładniej z Łowicza, więc myślę ze mozna szukać czegoś do ok 60/70 km od mojego miasta.
Samochód głownie będzie mi służył jako środek transportu do szkoły(miasto) oraz moze raz lub dwa wybiorę się gdzieś w dłuższą podróż.
Moim głównym wymogiem jest Gaz , nie chciałbym żeby to był kombi (jestem młodym kierowcą , myślę że to na początek było by za duże).
Wiadomo chciałbym jeszcze żeby autko było nie drogie w utrzymaniu.
W moim mieście znalazłem na ogłoszeniu Vectre B
[link do oferty na Olx wygasł]
Co o niej sądzicie ? Chciałbym też się dowiedzieć czy za te pieniądze które mam jest wogóle możliwośc upolowania jakiejś nie najgorszej vectry B, czy lepiej żebym zaczął oglądać się za jakimś lanosem?
Dodam że bardzo też mi się podoba renault megane w hatchbacku
Z góry dziękuje za odpowiedzi ;)
boczoo123
Nowicjusz

Prawo jazdy: 13 03 2015
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Opel Astra F
Silnik: 1.6i 75KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

12 Sie 2015, 18:32

Jesli masz niedaleko na pewno mozna zobaczyc ta vectre. Model ten ma to do siebie, ze lubi korozje. Jak w opisie byla naprawa progow i tutaj polecam dokladne ogledziny bo napisane jest, ze sa pospawana a nie wymieniane wiec dobrze to nie swiatczy. Przebieg tez jest taki lekko juz wysoki jesli orginalny zalezy od egzeplarza jak posluzy jesli w rzeczywistosci jest wiekszy to i jak dlugo juz meczony gazem juz nic nie jest wart. Jedyny jego plus to hak i gaz. Osobiscie bym nie polecal ale zobaczyc zawsze mozna, wydaje mi sie, ze co raz bedziesz musial w nie inwestowac i lepic.

W tym przedziale raczej nie ma co patrzec na marki a jedynie na stan auta jesli ma byc w gazie. Jednak jesli chesz auto w maire tanie w uzytkowaniu polecam seicento 1,1 lub Uno ale 1,0/1,4.
mati931
Nowicjusz

Auto: rower

12 Sie 2015, 18:38