REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Myślę też na dieslem, lecz kilkanaście lat jeżdżę pb/lpg i boję się drogich remontów.
Nie każdy silnik dobrze znosi zasilanie gazem poza tym założenie dobrej instalacji to tez już dodatkowy koszt. Droższa benzyna plus jeszcze założenie gazu. Policz sobie oszczędności.Luka7 napisał(a):Gazoliny tak 13L taki mocniejszy silniczek, a zawsze u dobrego gazownika robię instalację, więc można powiedzieć, że tylko filtry i przegląd wychodzi z amortyzacji
Licząc na szybko rocznie wychodzi (15*20 + 2000) * 12 = 27600km więc tu chyba sprawdzony diesel lepiej Ci się sprawdzi.Luka7 napisał(a):Praca w tygodniu 10-15km.
W miesiącu trasy 1500-2000km.
Tu uważaj na skrzynie automatyczne bo potrafią przysporzyć problemów i ogólnie trochę mały budżet na ten model w dobrym stanie.Luka7 napisał(a):Volvo s60 II 2.5T T5 (tylko nie wiem czy nie za mało pakowny po wsadzeniu LPG)