Luka7 napisał(a):Gazoliny tak 13L taki mocniejszy silniczek, a zawsze u dobrego gazownika robię instalację, więc można powiedzieć, że tylko filtry i przegląd wychodzi z amortyzacji
Nie każdy silnik dobrze znosi zasilanie gazem poza tym założenie dobrej instalacji to tez już dodatkowy koszt. Droższa benzyna plus jeszcze założenie gazu. Policz sobie oszczędności.
Z diesla warto z grupy VAG zwrócić uwagę na 2.0 TDi chyba najbezpieczniejsza opcja bo ten silnik jeżeli chodzi o koszty eksploatacji wychodzi taniej niż TSI czy TFSi.
Luka7 napisał(a):Praca w tygodniu 10-15km.
W miesiącu trasy 1500-2000km.
Licząc na szybko rocznie wychodzi (15*20 + 2000) * 12 = 27600km więc tu chyba sprawdzony diesel lepiej Ci się sprawdzi.
Luka7 napisał(a):Volvo s60 II 2.5T T5 (tylko nie wiem czy nie za mało pakowny po wsadzeniu LPG)
Tu uważaj na skrzynie automatyczne bo potrafią przysporzyć problemów i ogólnie trochę mały budżet na ten model w dobrym stanie.