REKLAMA
W wypowiedzi Łysy30 wyczuwam sarkazm o Lexusie
Jeżeli chodzi o bagażnik to ma +/- 380 litrów, z wózkiem nie powinno być problemu.
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Kieł napisał(a): Jeżeli chodzi o bagażnik to ma +/- 380 litrów, z wózkiem nie powinno być problemu.
pabloo92 napisał(a):u mnie strasznie mało ich jeździ i z tego względu mam obawę o serwis
dzida napisał(a):Ogólnie dziwni są ludzie, co się wypowiadają w stylu sarkazmu lysego (tak zrozumiałem) nie widząc problemów konkurencji
łysy30 napisał(a):zdarzają się przypadki padania pompy oleju czy cewek zapłonowych Ty i szybki kompletnie nie dopuszczaliście tego do wiadomości (oczywiście usterki nie pojawiły się w Twoim zestawieniu dotyczącym IS-a)
dzida napisał(a):kilka razy na forum to opisywałem ale nie widziałeś
łysy30 napisał(a):Pozwolę sobie sprawdzić cenę, o której napisałeś, mój dobry znajomy rozpoczął pracę w salonie Lexa
łysy30 napisał(a):(w przypadku konkurentów wymieniłeś po 5 usterek, a przy IS-ie 4)
dzida napisał(a):Ciekawe dlaczego teraz Cię to tak boli, a nie kilka miesięcy temu jak był to temat pilotażowy gdzie mogłeś wyrazić opinię
dzida napisał(a):panewki w TDI wyceniłem na 500zł, a nie remont silnika
łysy30 napisał(a):przez nieco ponad dwa lata, więc nieco wyższy niż wynikałoby to z Twojego zestawienia
łysy30 napisał(a):Pragnę przypomnieć, że dopiero po mojej interwencji napisałeś której wersji TDI to dotyczy. Zakładam, że nie chodziło Ci o wywołanie wrażenia, że w każdym TDI padały panewki
dzida napisał(a):Aby uniknąć kolejnego hejtu w tematach w których go nie chcę
dzida napisał(a):Zakładam, że będę musiał to napisać o 2,0 TDI CR, że jest od 2010r. poprawiony, bo będę hejterem...
łysy30 napisał(a):- nie trzeba się martwić o to, że niektóre części do Lexusów można dostać tylko w ASO i to nie od ręki, bo Lexusy w ogóle się nie psują i są samochodami bez wad - no bo te wymienione w zestawieniach są przecież jedynie "na siłę",
łysy30 napisał(a):- benzynowe R6, V6 i V8 w Lexusach palą mniej niż 4cylindrowce popularnych marek o małej pojemności i niemal dwukrotnie mniej niż podobne pojemnościowo silniki u niemieckiej konkurencji,
łysy30 napisał(a):- podstawowy serwis IS-a mk2 V6 jest droższy od serwisu Golfa III 1.9 TDI o 700 zł,
łysy30 napisał(a):Widzę problemy konkurencji i często o nich piszę, ale Wy zwyczajnie przesadzacie z tymi zachwytami.