Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
dzida napisał(a):Dlaczego nikt nie mówi, że jestem hejterem aut włoskich, japońskich, francuskich, koreańskich, szwedzkich jak coś powiem o nich złego (a mówię)...
dzida napisał(a):I taka konkluzja - Twój mechanik powiedział, że koreańskie auta są w tej chwili najtańsze i to się pokrywa trochę z moimi zestawieniami.
szybki napisał(a):powiedz czemu nie wejdziesz na forum lexa i nie sprawdzisz osobiście zeznań dotyczących usterek, spalania, jazdy itp.
łysy30 napisał(a):Przecież nawet w jednym temacie wklejałem wypowiedzi innych osób z forum lexa, które zaprzeczały Twoim twierdzeniom o spalaniu GS430 w mieście na poziomie 11 l. (najśmieszniejsze, że była to polemika...z Twoimi wpisami na tym forum )
szybki napisał(a):wklejałem Ci zdjęcie po tankowaniu do pełna wychodziło 12,5l i to jest moja średnia...w mieście, rekordowo schodziłem do 11,5l...
łysy30 napisał(a):W przypadku mało popularnych marek bardzo trudno jest wskazać popularne usterki - zazwyczaj sprowadza się to do wymienienia tego co się komu popsuło w konkretnych egzemplarzach
łysy30 napisał(a):z Twoimi wpisami na tym forum ). Jeśli wielbiciele Lexusów to tacy sami fanatycy jak Hondziarze to takie forum nie jest dla mnie źródłem obiektywnych informacji
szybki napisał(a):tylko dopiero ostatnio dodałeś że chodzi o odcinki 4,5km. w 25min
szybki napisał(a):Kręcenie się na krótkich odcinkach bez dogrzania auta 15-16l pb
szybki napisał(a):są fora zagraniczne gdzie Lexus nie jest żadną nowalijka rynkową więc można tam sprawdzić i potwierdzić
szybki napisał(a):jak dla Ciebie wyznacznikiem jest ix35 sąsiadki
łysy30 napisał(a):Nie przypominam sobie, żebyś w temacie dotyczącym włoskich aut zarzucał tekstem w stylu "ach ta magia znaczka TDI"
łysy30 napisał(a):Dokąd zmierza ten postęp w motoryzacji?
łysy30 napisał(a):959 podawał kiedyś tytuły tematów zamieszczonych w dziale technicznym (stuki w silnikach, układzie kierowniczym itp.) i w odpowiedzi został obrzucony hejtem.
łysy30 napisał(a):w zestawieniu dzidy koszyk części eksploatacyjnych i usunięcia typowych usterek IS-a V6 wychodzi drożej od jednego z najtańszych w utrzymaniu budżetowych kompaktów o 700 zł to wybaczcie...
dzida napisał(a):bo nikt nie wymienia wszystkich modeli aby było tylko JTD
dzida napisał(a):kasa, kasa i pieniądze
dzida napisał(a):nie hejtem, a wyjaśniłem co jest źródłem problemu - to jest różnica
dzida napisał(a):Jakby silniczki wycieraczek się tak psuły to był ujął to w zestawieniu ale to typowa usterka VAGów i nie znaczy, że w innych też się muszą psuć... Inaczej musiałbym wymieniać w każdym aucie wszystkie możliwe elementy i jedną tabelkę 4 autami tworzyłbym... 3 miesiące?
łysy30 napisał(a):musiałeś rzucić coś złośliwego i już, bo gdzie jakiś g..wniany VAG może się komuś podobać
łysy30 napisał(a):Ale gdzie tu kasa jak producent musi wymieniać wiele skrzyń na gwarancji ponosząc koszty wymiany?
łysy30 napisał(a):No dobra, "hejt" to nie było odpowiednie słowo. Powyższe jednak pokazuje, że ciężko Wam "wmówić" występowanie jakiejś usterki w jedynej słusznej marce.
łysy30 napisał(a):W Lexusach jak rozumiem nie ma prawa nawalić silniczek wycieraczek? No dzida, zastanów się...
dzida napisał(a):Wcześniej w temacie były wymienione prawie wszystkie VAGi segmentu C i D z TDI i od razu przyszło do głowy takie stwierdzenie
dzida napisał(a):Ja ta mnie słyszałem o hurtowej wymianie skrzyń biegów (jednak na 5lat gwarancji nie wypuścili by takiego bubla, a bywałem osobiście w ASO ojca Hyundaiem na serwis gwarancyjny).. Producenci nie zarabiają na sprzedaży aut, a ich serwisie.
dzida napisał(a):no ale przyznałem tam, ze to były usterki (np. cewki)...
łysy30 napisał(a):Nie baw się w szybkiego i nie odwracaj kota ogonem Przejrzyj raz jeszcze ten temat i zobacz jak było naprawdę:
jakie-auto-do-10-tys-diesel-vt97107.htm?hilit=magia%20znaczka%20tdi#p622083
łysy30 napisał(a):pewnie miały się sypać tuż po gwarancji, a wyszło jak wyszło
łysy30 napisał(a): grzechoczący silnik przy rozruchu (źródłem problemu są bębny VVTI) - bardzo często sygnalizowana usterka, także raczej musiałeś pomijać zagraniczne fora internetowe akurat w przypadku tego samochodu,
- problemy z układem kontroli trakcji (świecąca kontrolka "check VSC", auto zwalnia i się trzęsie ) - również bardzo często opisywana na forach,
- zapiekające się zaciski hamulcowe,
- problemy z elektrycznymi lusterkami od strony pasażera,
- niska trwałość układu wydechowego,
- nagar na zaworach,
- przypadki rozciągania się łańcuchu rozrządu i uszkodzenia pompy wody.
dzida napisał(a):weź nie strasz, bo się kończy za rok
dzida napisał(a):VVTi było też i innych lexach i toyotch i hondach i mitsu (pod różnymi nazwami) i też było coś w ten deseń. W sumie mogę to wpisać z 150zł za czyszczenie, co będzie trochę na wyrost tylko jak to ma się do wariatorów w TSI czy Alfach
dzida napisał(a):tak toyki/lexy sygnalizują cewki
dzida napisał(a):szukałem pod tym kątem właśnie z racji, że poprzednik to miał ale nic konkretnego nie znalazłem
dzida napisał(a):???
dzida napisał(a):wpisane i nie dociekam czy jest lepszy od FSI z racji interwałów czyszczenia
dzida napisał(a):Rozrząd?
łysy30 napisał(a):warto to mieć na uwadze i przekalkulować sobie podczas zakupu używanego, nowoczesnego Hyundka
łysy30 napisał(a):Wpisz w google "Lexus is250 sticking rear brake calipers"
łysy30 napisał(a):Lexus is 250 exhaust
łysy30 napisał(a):No i po co ten przytyk do FSI?
łysy30 napisał(a):Yes, timing chain.
dzida napisał(a):też mam wstawić czyszczenie za 150zł?
dzida napisał(a):wyskakują same mody co by tu założyć z tuningowych akcesorii
dzida napisał(a):nie widzę aby hurtowo je wymieniali
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]