Auto do 5 tyś zł

27 Gru 2017, 22:42

Na wstępie chciałbym powitać wszystkich czytelników jako nowa osoba na forum!
Jestem świeżo upieczony kierowca który poszukuje swoich pierwszych 4 kółek
Co do wymagań
Nie oszukuje się że za takie pieniądze znajdę tanie w utrzymaniu szybkie auto w świetnym stanie
Ale zależy mi na tym aby auto było względnie tanie w utrzymaniu najlepiej z instalacją LPG wyglądało dość przyjemnie chociaż to coś drugorzędnego (jestem zakochany w Audi 80 od B1 do B4), osiągi nie muszą być wysmienite ale fajnie by było żeby auto miała jakąś moc.
Oczywiście 5 tysięcy to kwota na auto nie wliczając OC i podstawowych prac takich jak przegląd wymiana płynów itp
Pozdrawiam !
Elko
Nowicjusz

Auto: Nie mam

28 Gru 2017, 16:31

Skąd dokładnie jesteś?
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

28 Gru 2017, 16:33

Nie do końca rozumiem co to ma wspólnego z poszukiwaniem samochodu ale z okolic Gdańska
Elko
Nowicjusz

28 Gru 2017, 17:04

Bo nie ma sensu jeżdzić po auto za tak małe pieniądze przez pół Polski..

Kolejna sprawa to na kogo będziesz rejestrował auto? Bo jeśli na siebie to nie licz na małe opłaty w przypadku Audi.

To Audi można obejrzeć,w PZU załapiesz się na 70% zniżek tylko wystarczy wyrobić kartę PZMu i zostanie Ci kasa na dopieszczenie.
[link do oferty na Olx wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] - obejrzałbym w pierwszej kolejności bo oferta wygląda bardzo ciekawie.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] - wizualnie do poprawek (tylny zderzak,przedni prawy błotnik łapie ruda) i drzwi kierowcy były malowane bo są minimalnie jaśniejsze od reszty.