Auto do 5000

06 Cze 2014, 10:23

Witam!
Przede wszystkim muszę powiedzieć, że nie posiadam wiedzy na temat samochodów, dlatego proszę forumowiczów o pomoc.
Chciałbym kupić auto, które będzie zadbane, ale przede wszystkim ekonomiczne. Myślałem przede wszystkim o autach z gazem, gdyż na mój rozum powinny być najbardziej ekonomiczne, ale nie znam się na tyle by powiedzieć, który silnik będzie się dobrze sprawował z sekwencją. Oczywiście wiem, że w tym przedziale cenowym samochody będą raczej z nie małym przebiegiem i nie będą pachniały nowością, ale chciałbym taki egzemplarz, który jeszcze trochę pojeździ.
Znalazłem kilka ofert, które wydają mi się całkiem fajne i na moją kieszeń. Chciałbym, żeby ktoś opisał mi, która oferta jest warta uwagi i na co trzeba patrzeć już oglądając dane auto. Ewentualnie proszę o jakieś własne sugestie, bądź opinie na jakie samochody patrzeć. (w okolicach Wrocławia, Środy Śląskiej, Polkowic)

[link do oferty na Olx wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Proszę o konkretną odpowiedź.
Whale
Nowicjusz

Prawo jazdy: 16 10 2012
Auto: sdfg

06 Cze 2014, 10:56

Musisz zejść na ziemię i nie patrzyć na żadne A4 ani volvo s40. Lanos, Astra f głównie na tym bym się skupił. Do 5 tyś znajdziesz egzemplarze z lpg, elektryką, a nawet klima. Części tanie, oba samochody świetne pod gaz ;)

btw. jest pełno podobnych tematów
airton
Początkujący

Miejscowość: Bielsko-Biała
Prawo jazdy: 28 04 2013
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: szukam
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

06 Cze 2014, 11:04

Kolego ja tak ogólnie ci powiem że w oplu vectrze czy nawet astrze stanowczo odradzam 1,6 16V bo ma problem i bierze olej litrami, audi a4 b5 nie ten budżet, w daewoo to ja polecam bardziej lanosa/nubirę, nie patrz na volvo a honda chyba może być. Jak co to bardziej patrz właśnie na lanosy nubiry opla astrę f 1,6 8V lub innym byle nie 1,6 16V, VW golfa III z silnikiem 1,8, vectrę b z takimi silnikami jak w astrze.