rocznik 2000. taki dziwaczny model gdyż wygląda jak PH1 ale ma lampy soczewkowe i elektronikę z PH2 (na dzien dobry emulator immo 300zł musiałem wstawić) robiąc dupohamownie silnik do 100 rozpędza się w około 12sekund czyli katalogowo. Martwi mnie jedynie to że płyn chłodniczy jest ciemnego koloru. Ubytek oleju jest na poziomie może 0,5l na 10k km [byl zalany na maxa, a po 10k jest delikatnie ponizej polowy]
czy to nadchodzaca uszczelka pod glowica? czy mozna jednak wsadzic kase w naprawe i dalej jezdzic?
Hamulce nie równo hamują tłok musiał się zawiesić przez co poszły łożyska bo przegrzane..
Tak chciałem zrobić tylko kosztorys, możecie mnie poprawić jeżeli się mylę:
-Diagnostyka błędu (tryb awaryjny) i jego naprawa powiedzmy [200zł] autko przy trzymaniu gazu na około 2tys obrotów wchodzi w tryb awaryjny (kontrolka świec żarowych) i traci moc. po przegazowaniu po chwili wraca do punktu wyjścia)
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
dokładnie tak to wygląda. Dodam tylko że przegazowanie musi się odbyć na załączonym biegu
-uklad hamulcowy (same klocki i tarcza + wymiana) [320zł]
-pospawanie wydechu [100zł]
-wymiana łożysk przód [powiedzmy łożysko 80, robocizna 80, razem 320zł]
-uszczelnienie pompy paliwa, tutaj zależy od magika.. może być 80zł a może 300zł.
-linka to tam do 50zł
-i jakies oponki by się przydały x4 - [360zł]
-jeszcze pierscien ABS.. niby 15zł ale żeby go założyć trzeba zdjąć półoś... powiedzmy że w ramach wymiany łożysk miły pan mechanik gratisowo założy pierścionek na półośkę
i tak wychodzi sumka 1680zł, a znając życie podejrzewam że do 2k by doszło. do tego klima nie działa (po wciśnięciu guzika nawet napięcie na chwilke nie spadnie) a te lagunki 1 pełno z nich posiada sprawna klime. Chyba ze to tylko sprężarka siadła, to wtedy koszt na allegro 135zł nie dużo.
I teraz dochodzimy do pytanka czy opłaca się te wszystkie rzeczy robić? czy spróbować szukać auta które będzie w miarę zrobione
Może wyślę parę fotek jak autko wygląda / w jakim jest stanie wizualnym
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
delikatna korozja przy tylnim nadkolu i delikatne wgnieceniona przez poprzedniego właściciela klapa bagażnika . Maska prawdopodobnie szpachlowana bo widać delikatne mikro odkształcenia i tak jak by miało zaraz delikatnie pęknąć. ale generalnie wygląda w miare ok
(na ten januszowy silikon na pompie paliwa proszę nie patrzeć, tak to jest jak się komuś da "uszczelnić" pompe "za flaszkę"... [dalej leci
D]