Auto do 6,5 tysięcy, ekonomiczne.

22 Paź 2012, 14:21

Witam.
Od razu powiem że nie dawno zdałem prawo jazdy, więc jestem początkującym kierowcą. Dziewczyna ma Tico z 2000r, którym zdarza mi się jeździć, natomiast komfort i ogólna jazda kompletnie mi nie odpowiada. Bardzo mało miejsca, wszystko jest bardzo słabej jakości. Póki co jeżdżę firmowym Oplem Astrą z 2007r (stara buda), silnik 1,7 dieselek, kombi. Jeździ mi się nim super, wszystko chodzi i wygląda jak należy, spalanie też jest dość ekonomiczne. Jedynie przeszkadza mi to, ze jest troszkę i jest to kombi, więc na mieście czasami jest problem z miejscem. Szukam czegoś na własność do ok 6,5 tysięcy. Ważne żeby autko paliło jak najmniej się da, maximum to 7l benzyny. Obojętne mi czy będzie to diesel, gaz czy benzyna. W środku chciałbym żeby było dość komfortowo, nie chce też dużego auta, ponieważ głównie będę jeździł po mieście. Autko musi być mało awaryjne i mieć tani serwis. Dobrze jakby miało wspomaganie i klimatyzację. Nie wiem czy lepiej kupić młodsze autko gorszej marki czy starsze autko lepszej marki. Wyszukałem kilka aut z mojego pułapu cenowego. Prosiłbym żeby mnie ktoś naprowadził na któreś z nich. Jestem tez otwarty na inne marki.
Rocznik 2003-2005
- Citroen Xsara
- Daewoo Lanos
- Renault Megane
Rocznik 2001-2002
- Opel Corsa
- Renault Clio
- Fiat Punto
- Volkswagen Golf
- Volkswagen Polo
- Seat Ibiza
- Peugeot 206
- Opel Astra

Może uda mi się dozbierać do czegoś lepszego ze 2 tysiące, w co wątpię, wtedy moje typy to:
- Toyota Yaris
- Ford Focus
- Skoda Fabia
- Honda Civic
- Renault Laguna
- Citroen C5
m4gnum
Nowicjusz

Zdjęcia: 3
Auto: Tico, Astra

22 Paź 2012, 16:07

Wiekszość tych aut to będą szrociwa,auto z 2003roku za 6500zł?Ciężko realne.
TFSI
Stały forumowicz

Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

22 Paź 2012, 17:44