Nubira 2,0 to solidny tani ,pakowny i niedrogi w utrzymaniu wóz.
Za grosze można mieć auto z klimą i sporą mocą pod nogą. Co do silników. jak kupować to poliftową. Tam jest poprawiony silnik i bierze ok 1 paliwa mniej niż przed liftem. poza tym 1,6 i 2,0 pala praktycznie tyle samo, Wiekszość aut ma już lpg.
Poliftówkę 2,0 kombi miał mój dobry kolega i w 5 facetów na lpg (wyjazd na kuter na dorsze) ,spaliła mu 9,5l gazu (zaznaczam że na zwykłej instalacji II gen ,a nie na sekwencji). po miescie zima 12,5l po korkach czyli w kosztach tyle co 7 l benzyny..!
2,0 to rozwinięcie silnika 2,0 z vectry B ale tutaj przeróbki dla koreańskiej fabryki podjął się amerykański Cummins. Nieźle to wyszło.
Minusem jest pojawiająca się rdza i słabe materiały wewnątrz kabiny. Konkurencją o lepszej jakości wykończenia jest w tym przedziale cenowym i w tym segmencie Laguna I.