Barol napisał(a):Primera rdzewieje szybciej niż wygląda
![Niegrzeczny :naughty:]()
Dokładnie, u mnie chyba nie ma zdrowego kawałka blachy... Właśnie dlatego chciałem ją w końcu zamienić na coś innego.
Co do Audi 80, zastawiałem się na tym samochodem, ale sam nie wiem - przydało by się troszeczkę "luksusu" typu klima? Nie wiem co lepsze, auto praktycznie pozbawione elektryki, mogące robić setki tysięcy kilometrów bez większych napraw (typu Audi 80), czy auto z dosyć pokaźnym wyposażeniem, ale mogące okazać się w późniejszym czasie skarbonką. Właśnie dla takich dylematów założyłem ten temat - w temacie samochodów kompletnie się nie znam, przeczytam coś tam na forum, ale niestety za wiele mi to nie mówi. Przy oględzinach auta nie za bardzo wiem na co mam patrzeć, by nie było zbytnio uszkodzone itd. Do tego dochodzi Białostocki rynek na którym ciężko cokolwiek znaleźć. Jedyne co jest w miarę łatwo dostępne to Vectra B, która spodobała się dla mojego ojca. Właśnie z tego modelu jakie silniki polecacie? Większość benzyniaków jakie znalazłem to 1.6 i 1.8 - z tego co zrozumiałem, 1.6 jest po prostu za słabe do tego auta, a 1.8 ciężko znaleźć, szczególe z gazem. Jest za to cała masa 2.0 diesli, ale z tego co napisaliście, to lepiej omijać ten silnik. No i na koniec dochodzi sprawa blach - tutaj trzeba brać tylko auto po lifcie? No i sporo z tych samochodów ma hak, co jest dosyć sporym plusem.
Mi osobiście spodobał się Civic VI z silnikiem 1.4 - tylko czy do tego auta w ogóle była montowana klimatyzacja? Znalazłem tylko 1 samochód z klimą. Zastanawia mnie też rozbieżność cenowa tego samochodu. Oscyluje w granicach 3-7 tys. Te za ok. 6000 zł raczej nie wymagają za dużego wkładu finansowego, czy po prostu, te z niższej półki 3~ tys. to jeżdżące trupy?