Mifol napisał(a):Witam
Jestem nowy i trochę zielony jesli chodzi o auta.
Po dalszym tekście zauważyliśmy
Mifol napisał(a):-cieszy się bezawaryjnością;
W Twoim budżecie żadne
Mifol napisał(a):-auto oczywiście tylko i wyłącznie sprowadzane, gdyż takie nie odczuły jeszcze polskich dróg;
Dobry samochód w niemczech jest droższy niż w Polsce zatem to co zostało sprowadzone w twojej kwocie to był totalny złom i jest odpicowany. Większej bzdury dawno nie czytałem
Mifol napisał(a):-zniżek nie mam wcale więc poluję na silni maks 1,8
A orientowałeś się ile wynosi OC od tego 1,8. Proponuję się zapoznać bo może być szok.
Mifol napisał(a):-przede wszystkim ekonomiczne!
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Ekonomiczne może mało palić, albo być niedrogie w naprawach albo być stosunkowo bezawaryjne, albo palić tańsze paliwo. Więć jakie ma być
Mifol napisał(a):-przebieg tak do 180 tysi;
No to już szczyt jest. 180 w aucie które ma najmniej kilkanaście lat to musiało by całe życie na wstecznym jeżdzić. No chyba że dalej chcesz sprowadzone - one wszyskie mają 180 tyś. Po raz trzeci ale 180.
Mifol napisał(a):-jeśli samochód benzynka to do 7 tysięcy gdyż planuję zagazować i obniżyc koszty użytkowania;
Gazowanie benzynki która ma najmniej 400 tys w kołach może być strzałem w kolano. Takie samochody kupuje się z gazem jeżeli jeszcze jeżdzą.
Mifol napisał(a):-lub jeśli deisel to do 9 tysięcy i taki którego spalanie będzie się trochę różniło od kosztów spalania gazu na 100km;
W dieslu który ma najmniej pół miliona w kołach to już w ogóle strzał w dychę. Przypominam że spalanie to nie wszystko jak napisałem wyżej o ekonomiczności
Mifol napisał(a):Typy samochodów, które udało mi się wyróżnić to:
-fiat stilo, preferencja 3 drzwiowy ale może byc 5 drzwiowy;
-renault megane 5 drzwiowy;
-ford fiesta VI w dieslu gdzie spalanie ponoć 5l;
-ford focus 3 lub 5 drzwiowy;