Auto do 7 tysiecy, LPG czy nie ?

17 Sie 2012, 15:08

ja tak troche zaproponuję a trochę się podepnę pod wątek bo za jakiś czas też chciałbym zmienić moją fieste... i kwota będzie podobna.

więc z tego co zacząłem się rozglądać to ja bym brał pod uwagę lanosa albo nubirę (oba z LPG)
dobre roczniki i szansa na trafienie auta z fabryczna instalacją. :)
Bo samochód to kumpel, im dłużej go znasz tym bardziej go cenisz.
Bloob
Początkujący
 
Posty: 88
Miejscowość: Polska
Auto: Honda Civic VI 5d
Silnik: 1.4 90KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

17 Sie 2012, 15:15

No akurat fabryczny gaz nie musi być plusem,ponieważ instalacja będzie już troche stara a co za tym idzie trzeba będzie częściej jeżdzić na przeglądy.
Stary parownik pod obciążeniem nie może dostarczyć tyle gazu ile potrzeba.Silnik jeździ na ubogiej mieszance,im uboższa mieszanka tym wyższa temperatura spalania wtedy głowica silnika cierpi strasznie.Jakiś czas wytrzyma ale wkońcu czeka nas remont.

Dużym plusem Lanosa i Nubiry jest to że można trafić auto z polskiego salonu a co za tym idzie może mieć oryginalny przebieg i jak sie dobrze poszuka to auto będzie od 1właściciela.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

17 Sie 2012, 16:00

Po to się jeździ na przeglądy, żeby kontrolować takie rzeczy.
A parownik to akurat "groszowy" wydatek.
Lepsza instalacja fabryczna dostosowana do konkretnego modelu niż najtańsza założona do sprzedaży.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

17 Sie 2012, 16:12

Dlatego auta z nowym gazem też sie nie kupuje bo nikt przy zdrowych zmysłach nie wsadza gazu żeby zaraz sprzedać auto.
TFSI
Stały forumowicz
 
Posty: 2214
Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

17 Sie 2012, 17:35

A jakiś Diesel do tej kwoty całkowicie odpada ?
Bo znajomy ma na sprzedaż Polo 1.4 TDI, z przebiegiem 210, ale pewnie coś grzebane, choć twierdzi że nie, no ale nie jest to pierwszy właściciel, więc poprzedni właściciel mógł cofać. Koszt tej polówki to około 5-6 tysiecy.
matex517
Nowicjusz
 
Posty: 29

17 Sie 2012, 22:11

Zależy czy masz zamiar dużo jeżdzić a co do Polo to który to rocznik?
Za 7000zł kupisz zadbane Bravo JTD.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Prawidłowe ułożenie dłoni na kierownicy
    Aż 30% polskich kierowców przyznaje, że w czasie jazdy trzyma kierownicę tylko jedną ręką – wynika z ankiety zorganizowanej we współpracy Szkoły Jazdy Renault i serwisu Motoryzacja w portalu Interia.pl(1572 ...

17 Sie 2012, 22:37

Polo z 2001 roku.
I na pewno taka Brava spali 6l ON ?
Polo pali średnio 5 l ON. Jasne, ze w mieście wchodzi do 6, ale znowu w trasie spada nawet do 4.1l.
Bo jeśli miałbym decydować się na diesla, to na pewno musiałby spalać jak najmniej.

Jednym z mniej palących jest też Peugeot 206, co o tym myślicie ?
Chyba, że znacie coś innego palące również w granicach 5 l ON, żeby było warte uwagi.
matex517
Nowicjusz
 
Posty: 29

17 Sie 2012, 22:39

Czemu to Polo tak tanio?
Tak,takie Bravo średnio łyknie 6l on,po mieście z 7l on.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

17 Sie 2012, 22:59

Nie wiem czemu. Auto widziałem i rdzy tam nie ma, na bite nie wygląda. Może być tak że będzie realny przebieg dość spory, bo to VW ściągany z Niemiec i dopiero 3 albo 4 lata jeździ w Polsce.
A o tej Bravie coś więcej wiesz ? Ogólnie jak się sprawuje, jak z awaryjnością ?
I czy będzie lepsza od Polówki ?
Gdzieś czytałem, że Polówka to taka puszka po konserwie i wszystko się trzęsie w Niej, ale to chyba dotyczyły silnika 1.9.
matex517
Nowicjusz
 
Posty: 29

18 Sie 2012, 08:10

Jak jest zadbana to nie będzie sprawiać problemów,częśći masz tanie i dostępne praktycznie w każdym motoryzacyjnym,każdy mechanik Ci ją naprawi,no i trzeba wspomnieć też o silniku mianowicie JTD to bardzo udana jednostka,jedna z lepszych w swojej klasie.
Nie miałem styczności z Polo w dieslu więc niewiem.
Wsumie jak znajomy sprzedaje to Polo to miny by raczej nie wciskał?Sprawdz ją i jak będzie ok to ja bym brał bo tak jak mówisz silnik 1.4TDI pali malutko no i przy tym opłaty też nie beda jakieś duże.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

18 Sie 2012, 12:04

Jednak Polo to Turbo, więc jak to siądzie, to naprawa mnie zapewne sporo wykosztuje. Więc pod względem awaryjności benzyna+gaz, o głowę bije diesle.
matex517
Nowicjusz
 
Posty: 29

18 Sie 2012, 12:18

To szukaj czegoś na gaz.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

18 Sie 2012, 12:25

No i chyba najlepszym rozwiązaniem byłby Lanos 1.5 8v. Może być z polskiego salonu, a nawet od 1 właściciela. Problem w tym, ze w mojej okolicy nie ma żadnego :P
matex517
Nowicjusz
 
Posty: 29

19 Sie 2012, 08:19

Skąd jesteś to może coś znajde.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

19 Sie 2012, 13:00

Kęty, 15km od Oświęcimia. Małopolska.

Dziś w oko wpadło mi:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Tylko nie jestem przekonany ile taki silnik Fiata wytrzyma.
matex517
Nowicjusz
 
Posty: 29