Auto do 8-10 tysiecy, tylko benzyna

22 Sty 2016, 22:52

W takim razie Ford odpada.
A jak z ta Honda Accord? Jakies szczególne mankamenty ma to auto?
Które silniki sa ok?
Powiedzcie mi jeszcze jak zawieszenie w Golfie 4 znosi polskie drogi, skomplikowana jest jego naprawa tak jak np. w Passacie?
mijasso93
Nowicjusz
 
Posty: 13
Prawo jazdy: 09 03 2011
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Opel Astra G
Silnik: 1.6 8v 75 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

23 Sty 2016, 06:48

Zawieszenie Golfa 4 jest bardzo wytrzymałe, proste w budowie (McPhersony z przodu) i tanie w naprawach (w wahaczach można wymieniać sworznie i tuleje, z tyłu niezniszczalna belka), idealnie sprawdza się na polskich drogach.
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna

23 Sty 2016, 09:31

Jeśli rozważasz Golfa IV to rozszerz poszukiwania o modele, które mają te same podwozie i silniki:
-Audi A3
-Seat Toledo II
-Skoda Octavia I
-VW Bora

Najprostszy silnik z akceptowalnymi osiągami i spalaniem to 2.0 8V, niewiele więcej spali 1.8 20V.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

23 Sty 2016, 18:59

A takie pytanie VW Bora i Toledo to typowe sedany? Bagażnik otwierany bez szyby? A Octavia liftback? Bo wolalbym hatchbacka/liftbacka lub kombi.
A co powiedziecie o Saabach? Tego 9-3 da sie znalezc w tej cenie?
Jesli chodzi o samochody grupy VAG wszystkie sa zabezpieczone antykorozyjnie (ocynkowana blacha)?
mijasso93
Nowicjusz
 
Posty: 13
Prawo jazdy: 09 03 2011
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Opel Astra G
Silnik: 1.6 8v 75 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

24 Sty 2016, 12:30

Tak, Bora i Toledo to sedany, a Octavia litfback. Bora występowała również jako kombi. W bezwypadkowych autach z grupy VAG nie powinno być problemów z rdzą, ale wiele z tych aut swoje przeszło.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

25 Sty 2016, 07:00

A jak jest z awaryjnością Mazdy 323f?
Zaciekawilo mnie to auto. Wiadomo ze pewnie problem z rdzą ale jest cos jeszcze na co zwrócić uwagę?
Warto rozejrzeć sie za tym autem?
I co z autami francuskimi?:)
mijasso93
Nowicjusz
 
Posty: 13
Prawo jazdy: 09 03 2011
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Opel Astra G
Silnik: 1.6 8v 75 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

25 Sty 2016, 07:34

Silniki 1,5 czasem lubią sobie chlapnąć olej. Warto szukać 1,8 w 323f
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

25 Sty 2016, 09:41

Ten silnik 1.8 dobrze znosi gaz?
Podoba mi się jeszcze Citroen Xsara jest kilka ogłoszeń w internecie, auta wyglądają na bardziej zadbane niż Golf czy Audi. Jako silnik do tego auta jest ok? 1.6 da rade? Tylna belka czytałem ze wytrzymuje 100 tysięcy km na naszych drogach a później regeneracja. Zwrócić uwagę na to auto?
mijasso93
Nowicjusz
 
Posty: 13
Prawo jazdy: 09 03 2011
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Opel Astra G
Silnik: 1.6 8v 75 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

25 Sty 2016, 09:59

Możesz spokojnie patrzeć za Xsarą - regeneracja belki to koszt 650zł, a silnik 1,6 dobrze jeździ na LPG
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

27 Sty 2016, 05:59

Przegląda forum i natknalem sie na kilka wątków gdzie polecacie m. in. Chevroleta Lacetti, Kia Cerato. Można znalezc takie auto do 10 tysięcy?
I czemu odradzacie Fiata Stilo? Jakie to auto ma bolączki ze nie warto zwracać na nie uwagi?
mijasso93
Nowicjusz
 
Posty: 13
Prawo jazdy: 09 03 2011
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Opel Astra G
Silnik: 1.6 8v 75 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

27 Sty 2016, 06:05

Fiat Stilo ma dużo zawodnej elektryki i niezbyt dobre benzyniaki, które dużo palą.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

29 Sty 2016, 19:04

Powiedzcie mi waszym zdaniem czy jeżdżąc codziennie do pracy 5 km i często po mieście krótkie odcinki gdzie odpalam i gaszę silnik warto zakładać LPG czy wybrac oszczędna benzynę?
mijasso93
Nowicjusz
 
Posty: 13
Prawo jazdy: 09 03 2011
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Opel Astra G
Silnik: 1.6 8v 75 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

29 Sty 2016, 19:28

przy jeździe po takich krótkich odcinkach ja wybrałabym benzynę
Shatanka
Początkujący
 
Posty: 240
Prawo jazdy: 22 08 2005
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Laguna 3 GT
Silnik: 2.0T 204KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

18 Lut 2016, 16:54

Panowie i Panie dalej mam dylemat czy jesli znajdę auto to zakładać LPG czy nie? Do pracy mam niecale 5 km w jedna stronę, moje pytanie czy da sie w instalacji sekwencyjnej jakos to wyregulować żeby auto przełączalo sie na LPG po ok. 1 km?
mijasso93
Nowicjusz
 
Posty: 13
Prawo jazdy: 09 03 2011
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Opel Astra G
Silnik: 1.6 8v 75 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998