REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
jiGsaw napisał(a):Gaz w japończykach słabo się sprawdza, w BMW bez problemu.
Rocznikiem się nie jeździ, BMW jak jest dbane to w wieku 20 lat nie ma się czego obawiać.
Golf jaki jest - każdy widzi.
error106 napisał(a):jiGsaw napisał(a):Gaz w japończykach słabo się sprawdza, w BMW bez problemu.
Rocznikiem się nie jeździ, BMW jak jest dbane to w wieku 20 lat nie ma się czego obawiać.
Golf jaki jest - każdy widzi.
A możesz jakkolwiek potwierdzić twoją teorię że gaz w Japońcu się nie sprawdza ? Czy tylko z BMW miałeś styczność ?
Sam miałem 3 japońskie silniki (CA18DET, SR20DET i RB25DET, każdy gazowany i zero problemów mimo że silniki te grzeszą mocą znacznie bardziej niż stare BMW).
Po 20 latach sporo części z zawieszenia w BMW się sypać zaczyna a dostać dobry egzemplarz jest niezwykle ciężko ze względu że tymi autami często jeżdżą osoby które myślą że jeżdżą najlepiej a w praktyce wychodzi inaczej.
Golfy nie licząc II i III były i są fajnymi autami do jeżdżenia z punktu A do B, łatwo i wygodnie się prowadzą i nie "Tjuningowane" wyglądają bardzo fajnie, no ale fakt Fanboy BMW i tak woli to auto mimo że nawet silniki nie były ekstra bo z 2.5L R6 ledwo 200 koni co przy tej pojemności R4 8 zaworowa wyciągnie spokojnie.
Za 8000 można dostać już Passata B5 kombi, 1.6 lub 1.8i, części są tanie i w trasie spali max 7L (eko jazda, bez deptania bez potrzeby).
Co do Japończyków, części rożnie. Czasem drożej niż w innych ale czasem i taniej.
jiGsaw napisał(a):słyszałem o problemach z LPG w wielu tamtejszych silnikach