Auto do 8000-9000 tysięcy.

30 Sty 2009, 12:58

Na wstępie chciałbym się przywitać jako, że jestem nowy na tym forum.

A więc tak ...Chciałbym zapytać WAS forumowicze jaki samochód byście mi polecili (nie znam się na samochodach zbytnio niestety). To co mnie interesuje najbardziej to:

-Oszczędność - nie potrzebuje nie wiadomo jakiego śilnika który spala mnóstwo paliwa. Głównie jeździłbym do szkoły (jakies 2-3 kilometry) no i od czasu do czasu gdzieś dalej (raz na 2 tygodnie jakieś 100km)

-Dużą bezawaryjność (w sensie żebym nie musiał co tydzień albo co miesiąc lataćdo mechanika), a jeżeli nie to aby części przynajmniej były dostępne i nie tak bardzo drogie.

-Wygląd - nie potrzebuje samochodu do "lansu", ale żeby przynajmniej jakoś wyglądał ;) (a nie np. jak taki fiat uno). Generalnie podobają mi się samochody małe, ale "dobrze zbudowane" (jak ja to nazywam) Np.
peugeot 206, opel astra 2 hatchback, honda civic ale nie ta nowa bo to za drogie :P), golf 3. Nie pogardzę także czymś większym np. BMW 323 E36 - 3 drzwiowe (takie krótkie) - dresem nie jestem, ale pooba mi się ogólna bryła tego samochodu.

I to chyba tyle ... w skrócie potrzebuje samochou względnie taniego, małego, ale ładnego i taniego w utrzymaniu. Wiem, że może dużo wymagam no ale ...

W każdym razie czekam na wasze propozycje.

[EDIT] Zaznaczam też że byłoby to moje pierwsze auto.
Ostatnio edytowany przez itachi, 30 Sty 2009, 13:31, edytowano w sumie 1 raz
itachi
Nowicjusz

30 Sty 2009, 13:17

Auto za 8-9 tys. Z wymienionych to ze względów osobistych polecam Tobie astre 2. Sam na codzień poruszam się Astrą 2 tyle że kombi, silnik diesel 2.0, troszke mało dynamiczne jak dla mnie, ale za to ekonomia na najwyższym poziomie! Codzienna trasa do pracy to ok. 20km pali nie więcej niż 7l. Kupiłem używke na początku wakacji, nawet nie wiem ile km nią zrobiłem, ale w sumie sporo, jedyne co wymieniłem to skórkę na drążku zmiany biegów:) Poza tym generalnie to auto jest miłe dla oka.
ruup
Nowicjusz