Auto do codziennej jazdy i na tor do 25 tyś.

04 Lip 2020, 11:54

Hej,
Tak jak w temacie. Jak na razie upatrzone są następujące marki:
Audi S3 8L quattro (lub a3)
Mazda Miata mx-5

Odpadają wszystkie modele BMW.

Pozdrawiam !
Canfield
Obserwowany
 
Posty: 1

04 Lip 2020, 12:44

Canfield napisał(a):Mazda Miata mx-5

bierz mx5 :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10822
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

04 Lip 2020, 14:10

Biorąc pod uwagę, że tego "toru" na pewno będzie mniej niż "codziennej jazdy" to mocno zastanowiłbym się nad sensem kupna małego, dwuosobowego cabrio bez bagażnika.
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

06 Lip 2020, 07:27

Zresztą mx5 tylko na papierku ma moc a w rzeczywistości jedzie słabo.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16578
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

06 Lip 2020, 10:11

Kao napisał(a):Zresztą mx5 tylko na papierku ma moc a w rzeczywistości jedzie słabo.

Kao chodzi o upalankę torową a tu liczy się rwd, śmieszna masa dołożyć kilka detali typu drugi zestaw kół ze slikami i heja.

Do 25k można pokusić się o civica ep3 typer.

Auta typu stare s3 a tym bardziej a3 pochłonął masę kasy chyba że będzie na zasadzie wjechania na tor i cieszenia się atmosferą :happy:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10822
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

06 Lip 2020, 10:49

Chodzi też i daily à mx5 totalnie się do tego nie nadaje, upalarka może i by była dobra jakby była żwawsza à jak już o kosztach rozmawiamy to mx5 wcale nie wyjdzie taniej, wręcz nawet przeciwnie.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16578
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

07 Lip 2020, 10:32

Kao napisał(a):Chodzi też i daily à mx5 totalnie się do tego nie nadaje, upalarka może i by była dobra jakby była żwawsza à jak już o kosztach rozmawiamy to mx5 wcale nie wyjdzie taniej, wręcz nawet przeciwnie.


Ale mi chodzi o inny temat, zresztą teraz nabedęłem mx5 1,8 z jego powodu :naughty: .
Masz, auto, kluczyki, opony + robisz sobie nastawy zawiasu i jedziesz na tor. Wściekasz się i wracasz. Robisz to na kołach bez lawet, nic nie musisz przerabiać, łatać pitolić. Kluczyki odkładasz na półkę i następnego dnia jedziesz do roboty.
Oczywiście nie masz co liczyć na wyniki ale żeby poduczyć się jeżdzić, żeby poznać swoje reakcje przy winklu branym 120km/h, żeby ewentualnie wiedzieć w którą stronę iść w pojeżdżawkach idealanie bo tanio i zdrowo :D
A do tego masz możliwość normalnego sprzedania takiego auta w normalnej kasie.

Co do kosztów to i tak w kategorii zabaw torowej będą śmieszne :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10822
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe