Auto do dojazdow do pracy . 30+30km do 25.000

15 Wrz 2016, 14:32

Witam , ostatnio szukalem auta z duzym silnikiem , lecz duzo sie zmienilo, zmienilem prace i potrzebuje auta do dojazdow do pracy ... Dziennie sam dojazd do pracy i z porotem to okolo 60km

Budżet jaki chce przeznaczyc to 25.000 razem juz z pakietem startowym . Roczny przebieg 20-25 kkm .

Jestem osobą wysoką (195cm) i oczekuje ze auto bedzie dla mnie wygodne , chcialbym tez zeby mialo co najmniej 140KM . Maksymalnie spalanie ktore mnie interesuje to 7-8 ON lub 12 LPG .
czarnymilosz
Nowicjusz
 
Posty: 30
Prawo jazdy: 01 01 2011
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Mercedes CLK
Silnik: 3.0 V6 218KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998

15 Wrz 2016, 17:11

Sprawdź volvo s40, s60, focusa mk2, saab'a 9-3, 9-5, vectrę c, dostaniesz ładną lagunę II
Skup się raczej na Pb
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

15 Wrz 2016, 19:51

Invi napisał(a):Sprawdź volvo s40, s60, focusa mk2, saab'a 9-3, 9-5, vectrę c, dostaniesz ładną lagunę II
Skup się raczej na Pb
super rada - wymieszać 3 klasy w jednym temacie :ok:
Skupiłbym się na autach klasy średniej pokroju 9-3, s60. W obu bardzo dobre silniki, zarówno Pb jak i ON. Volvo tylko manual.

Ja bym tu widział Hondę Accord VII lub Audi a4 b6 na wypasie no i np. 1.8t
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14197
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

15 Wrz 2016, 20:02

1.8t super silnik ale myslisz ze to nie bedzie za male auto ?
czarnymilosz
Nowicjusz
 
Posty: 30
Prawo jazdy: 01 01 2011
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Mercedes CLK
Silnik: 3.0 V6 218KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998

15 Wrz 2016, 20:05

Saab 9-3 to fajne i przestronne auto, ale jeśli benzyna to tylko wersje z turbiną. Sam niedawno się do takiego przymierzałem i też jestem wysoki (197cm). Co do wersji silnikowej ( pb ) każdy znajdzie coś dla siebie bo wybór jest dość duży. Natomiast volvo s40 z silnikiem 1.8 pb nie należy do dynamicznych ale cieszy się małą awaryjnością, tak samo jak silnik o pojemności 2.4 (140 lub 170 koni), który jest już zdecydowanie bardziej elastyczny. Tyle, że s40 nie jest tak przestronne jak s60 czy saab 9-3. Sam już dość długo szukam dla siebie auta do ok 26500zł i naprawdę spędza mi to sen z powiek bo ciężko trafić coś dobrego od handlarza. Zastanawiam się czy nie pojechać samemu za granicę poszukać czegoś bez narzuconej marży od handlarza. zawsze to 2-3 tyś w kieszeni. Powodzenia w poszukiwaniach i pochwal się jak już coś znajdziesz.
dzinek86
Nowicjusz
 
Posty: 19
Auto: Saab 9-3
Silnik: 2.0t
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Rok produkcji: 2008

15 Wrz 2016, 21:34

S40 przy tym wzroście odpada, 1.8T tym bardziej. Jeśli Volvo to S60-S80 2.4-2.5T, wolnossaki są troszkę wolne przy ruszaniu. Tylko może się nie zmieścić w limicie spalania LPG. Osobiście szukałbym diesla 2.4 D5 163-185KM, zmieścisz się w spalaniu a silniki rewelka. Na takie dojazdy nie bój się diesla, my dojeżdżamy 40km w jedną stronę 2.0D 136KM i diesel nie sprawia żadnych problemów. Na Volvoforum.pl masz dwie S80 w twoim zasięgu.
Szukasz nowego Volvo, pomogę w wyborze modelu, konfiguracji, przy negocjacjach z dealerami. Znajdę dobrą ofertę na auto i finansowanie, bez zobowiązań. Auta do zamówienia i od ręki, demo dealera, używane z sieci dealerskiej Volvo.
Zapraszam na priv.
Rom33
Stały forumowicz
 
Posty: 1566
Zdjęcia: 227
Miejscowość: Wisła
Prawo jazdy: 15 07 1997
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo V50
Silnik: 2.0 D 136KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy system start/stop naprawdę oszczędza paliwo?
    Mam system start-stop w nowym samochodzie. Kilkadziesiąt razy dziennie potrafi się wyłączyć i włączyć na skrzyżowaniach i nic nie trzeba doładowywać akumulatora. Czy system start/stop na prawdę oszczędza paliwo? Jakie są ...