Auto do max 90.000zl

07 Mar 2020, 13:21

Witam!
Z racji że jestem świeżym kierowca (2 lata) i do tej pory poruszlaem się Kia Rio z 2017r z najsłabszą wersją silnika jaka była w ofercie ( w tamtym czasie mi to nie przeszkadzalo) ale za to z wszystkimi dodatkami typu nawigacja, ledy, kamera cofania itd.

Z racji że zaproponowano mi za to auto dobra cenę rozważam zamianę na coś nieco większego i mocniejszego typu Hyundai Tucson bądź Kia Sportage lub Kia X Ceed.

Maksymalna kwota jaka chciałbym wydać to 90.000zl i wiem że w tej cenie będzie trudno z tymi modelami ale myślałem nad wersjami demo ? Bądź ogólnie szukać używek.

A może mielibyście dla mnie inne propozycje?

Auto głównie miejskie i od czasu do czasu w trasę.

Będę wdzięczny za pomoc.
Montray
Nowicjusz

Prawo jazdy: 13 04 2018
Auto: Nie mam

07 Mar 2020, 15:25

Kupujesz nowy więc weź ten, który Ci się bardziej podoba. Osobiście z tej trójki chyba wybrałbym x-ceed'a, po prostu nie widzę plusów tucsona/sorento zarówno w mieście jak i w trasie.

Może po prostu jakiś kompakt? Astra, Focus itd. Za 90k kupisz już coś z fajnym wyposażeniem. Skoro miasto to może hybryda?
Invi
Forumowicz VIP

Przebieg/rok: >50tys. km

07 Mar 2020, 15:30

Jak hybryda to mi się z Kia Niro kojarzy A to już większą kwota niestety.

Xceed chyba najbardziej mi odpowiada.
W Tucson i Sportage podoba mi się że to SUV
Montray
Nowicjusz

Prawo jazdy: 13 04 2018
Auto: Nie mam
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Raport: Fakty i Mity rynku samochodów używanych
    Rynek samochodów używanych w Polsce od lat cieszy się ogromnym zainteresowaniem. W 2024 roku zanotował znaczące ożywienie, osiągając najwyższy poziom aktywności od 2021 i wzrost o 31% w porównaniu do 2023. Wybór ...
    Z pasażerem w samochodzie mniej bezpiecznie?