legler napisał(a):Poproszę argumenty dlaczego c4 jest złym autem. Poproszę też argumenty dlaczego toyota jest najlepsza. Uważam że yaris nie jest taka och i ach.
Czym jest lepszy Yaris jak wybierzesz 1,3
C4 ma papierowy zawias Yaris go nie ma. C4 elektromechaniczne jest kiepski a to czujnik temperatury, a to przepustnica, a to utleni się wiązka a to ECU zgnije od środka a w yarisie nie uświadczysz tych atrakcji.
Do tego masa denerwujących usterek typu nie otwiera się maską, odpadają obudowy lusterek zewn.,przyciski sterowania szyb max szmelc i trudno o używki bo zazwyczaj kupuje się już w końcowej fazie życia.
No a w yarisie tego nie ma.
Kolejny temat spalanie Yaris 1,3 jak lubisz Eco drajving jadąc 80kmh spali 6,3 l.lpg normalnie pali 7,5l LPG a w trasie trochę więcej .
legler napisał(a):Nie rozumiem tego hej tu na Francuza.
Teraz kupiłem sobie Francuza i nie hejtuje wszystkich Francuzów tylko konkretne do których należą C4. A że z autami z Fr mam bardzo dużo doczynienia to spokojnie mogę wybiegać w przyszłość co do tego co nawet w moim aucie się zepsuje i nie uprawianie fikcji że jest ok.
legler napisał(a):Miałem natomiast toyote Avensis t25 2.4pb i jak nie urawana półoś to padł rozrusznik to Non stop problemy z katem...no sorki ale toyota to tak średnio kojarzę z jakością
Półoś hmmm nie pytam czemu no i rozrusznik ok nie powinien. Co do kata niech zgadnę zapalał się czek kąta
Niestety miałeś wersję D4 której wadą był czek kata.
Było wybrać avensisa 1,8 fl i miałbyś temat z głowy.
Ogólnie jeżeli takie usterki avena zdenerwowały Cię to pomysł C4 i chwalenie C5 wydaje się max dziwne.
Oczywiście jak liczysz tylko koszt paliwa a ryzyko masz za darmoszkę to bierz C4
legler napisał(a):Ten silnik też jest średni do gazu jak wszystkie silniki toyoty.
Powtarzasz obiegowe slogany.
Zdradzę Ci
na czym polega średniosc vvti do LPG.
Tzn.że masz tam regulacje zaworów przez szklanki ewentualnie płytki.
1,3 ma szklanki. Problem szklanek polega na tym że są drogie i a akurat w 1,3 wymiana ich jest pracochłonna. Jednakże jak kumaty gazownik wystroii LPG a do tego nie będzie ćwiczenia auta z max jego prędkości na LPG to spokojnie 100k.km.zrobisz bez wielkich problemów. Do tego obróbka szklanki to kolo 25zł.szt.więc bidy nie ma. Co do innych vvti jest lepiej np.o ilość pracy przy wymianie szklanek albo przy vvti 2jz jest bajka bo są płytki które przydałoby się kontrolować co 100k.km.a głowica spokojnie te 400-500k.km.zrobi.
franccc napisał(a):Bo na tym forum jest toyota/lexus a później dłuuuuuugo nic
Nie uogólniamy tylko konkrety.
Jest porównanie C4 vs Yaris2 piszę dokładnie a nie wale hasłami.
legler napisał(a):Każda pliszka swój ogon chwali. Spróbowałem tej "bezawaryjnosci" toyoty i tak średnio wyszło był rzekł.
Tu jest problem taki którego nie potrafią zrozumieć nasi szanowni forumowicze.
Są ludzie tacy jak ja co mają wywalone na auta tylko używają takie jak im odpowiadają bez podziału na narodowości. Tak więc mam teraz auto z Francji a że mam dostęp do duuuuzej ilości aut z każdej strony świata nie muszę uprawiać internetowych zabobonów.
Jak chcesz mogę Ci opisać każda wadę Yarisa2 1,3 bo też je ma
P.s.
Franuś zmień płytę bo to jest nudne