16 Lis 2010, 15:23
Każde jedno auto do profesjonalnego przełożenia potrzebuje ogrom części. W nielicznych autach ściana grodziowa jest wykonana symetrycznie np peugeot 407(mogę się mylić ponieważ znajomy przekładał sobie a jest typ kamikaze wiec mógł coś dospawać i kombinować na skróty, ale grodzi nie wymieniał). Jak chcesz mieć na tip top przekładkę to musisz się liczyć z takimi częściami:
reflektory (niektóre soczewki można przestawić na ruch prawostronny)
przewody klimy.wspomagania, przekładnia kier, serwo i pompa hamulcy i rurki z pompy do ABS-u ,pompa sprzęgła pedały,kokpit,licznik, wyciszenia, dywaniki, nagrzewnica, instalacja (niektórzy sztukują kable ale co zrobić w przypadku jak skrzynka bezpieczników jest niesymetryczna po prawej stronie nie będzie pasować na lewą?)mechanizm wycieraczek, podszybie, ramiona wycieraczek. lusterka zewnętrzne, tapicerka drzwi,często zamki w drzwiach i klamki(np. vectra c kluczykiem możesz tylko otworzyć drzwi kierowcy czyli po przekładce pasażera a z pilota najpierw otwiera drzwi prawe i nie da się przełożyć tego na lewą stronę bez wymiany całego zamka)przeróbka przeciwmgielnego jak fabrycznie jest jedno to angol ma po prawej,ew. ściana grodziowa i na pewni jeszcze parę pierdół także nawet jak kupisz auto za drobne to popatrz ile przekładka kompletna i czy to się opłaca czy nie lepiej wyrwać tam tanio ale jak najmłodsze auto i sprzedać u nas w całości.