Auto gaśnie jak wciskam sprzęgło i na postoju po dodaniu gazu

21 Paź 2016, 10:07

No dziś ma wlać tego gorszego,pojeżdżę trochę zrobię płukanie i zaleje lepszego
Rzekomo 220tys w co wątpię
Dziś jak do niego dzwoniłem to już mówił że nie podlaczal pod kompa,no co za c..j :/
Dziś zabieram auto i szukam innego mechanika
rampampam
Początkujący
 
Posty: 77
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: nie mam

22 Paź 2016, 11:46

rampampam napisał(a):Dziś jak do niego dzwoniłem to już mówił że nie podlaczal pod kompa,no co za c..j
No widzisz od tego powinien zacząć, ale z mechanikami różnie bywa. Dzisiaj jest tak, że sprawdzasz błędy eliminujesz je i jak nie ma błędów, a dalej jest problem to wtedy trzeba szukać i już mieć trochę pojęcia o samochodach.

Daj znać jak coś się ruszy...
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

22 Paź 2016, 13:41

Kacper napisał(a):No widzisz od tego powinien zacząć, ale z mechanikami różnie bywa. Dzisiaj jest tak, że sprawdzasz błędy eliminujesz je i jak nie ma błędów, a dalej jest problem to wtedy trzeba szukać i już mieć trochę pojęcia o samochodach.

Daj znać jak coś się ruszy...

no widze widze :/
bylem u innego mechanika i jestem umowiony na czw na postawienie auta
spoko nie ma problemu, dam znac
rampampam
Początkujący
 
Posty: 77
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: nie mam

25 Paź 2016, 07:05

Ostatnio kumpel za mną jechał to mówił że benzyna czuć jak dym leci z tłumika no i znaczna widoczność ubycia benzyny podczas jazdy na gazie.co więc może być?
rampampam
Początkujący
 
Posty: 77
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: nie mam

26 Paź 2016, 11:12

rampampam napisał(a):Ostatnio kumpel za mną jechał to mówił że benzyna czuć jak dym leci z tłumika no i znaczna widoczność ubycia benzyny podczas jazdy na gazie.co więc może być?
Sprawdzałeś na postoju czy czasem gdzieś nie cieknie benzyna i nie zostawiasz śladów? Warto sprawdzić przy włączonym silniku jak pracuje pompa paliwa.

Jak byś jechał na benzynie i śmierdziało by benzyną z wydechu to może być wina sondy lambda.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

26 Paź 2016, 11:21

Kacper napisał(a):Sprawdzałeś na postoju czy czasem gdzieś nie cieknie benzyna i nie zostawiasz śladów?

no pod autem nie zauwazylem zadnych wyciekow
rampampam
Początkujący
 
Posty: 77
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: nie mam
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować?
    Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...
    Hyundai Santa Fe Nowej Generacji w testach Euro NCAP
    Hyundai Santa Fe Nowej Generacji został uznany za najbardziej bezpieczny samochód w swoim segmencie, w ocenie Euro NCAP w 2012 roku. Wyniki we wszystkich kategoriach testowych okazały się najlepsze w klasie, co czyni ...

29 Paź 2016, 12:42

dzwonil dzis mechanik do mnie, odma do wymiany i czujnik walka rozrzadu.mowil ze z odmy i przewodow to z litr wody wylali, dziwil sie ze wgle auto normalnie odpalalo na zimnym silniku.takze ok 1000 pojdzie w naprawe :D
najdrozej wyjdzie ten czujnik bo mechanix mowil ze oryginal ok 500,a zamienniki to wiadomo ile pochodza
rampampam
Początkujący
 
Posty: 77
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: nie mam

01 Lis 2016, 22:07

rampampam napisał(a):najdrozej wyjdzie ten czujnik bo mechanix mowil ze oryginal ok 500,a zamienniki to wiadomo ile pochodza
Może być używany oryginał, jak jest dobry to również może długo i bezawaryjnie chodzić.

rampampam napisał(a):dzwonil dzis mechanik do mnie, odma do wymiany i czujnik walka rozrzadu.mowil ze z odmy i przewodow to z litr wody wylali
Niech zatem sprawdzą dokładnie skąd tam tyle wody i pytanie w jakim stanie jest olej, był w końcu wymieniony bo nie widzę wyżej informacji o wymianie.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

02 Lis 2016, 11:09

Zatkana odma - to by wyjaśniało dym z rury wydechowej. Z tym, że dym nie biały z płynu, tylko lekko niebieskawy z oleju. Ale może to być ta przyczyna.
Natomiast co z tym ma czujnik położenia wałka? Może mechanik sugeruje się tymi obrotami? Jak bym póki co, nie wymianiał tego czujnika wałka, tylko zrobił najpierw z tą odmą. Nie zdziwiłbym się, jakby czujnik okazał się dobry i nie byłoby konieczoności jego wymiany.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

02 Lis 2016, 12:59

Kacper napisał(a):Niech zatem sprawdzą dokładnie skąd tam tyle wody i pytanie w jakim stanie jest olej, był w końcu wymieniony bo nie widzę wyżej informacji o wymianie.

Tak olej był wymieniany
MotoAlbercik napisał(a):Natomiast co z tym ma czujnik położenia wałka? Może mechanik sugeruje się tymi obrotami?

Może i tak, ale odme wymienił i dalej niby coś nie tak z czujnikiem
A jakie są objawy uszkodzonego czujnika?
rampampam
Początkujący
 
Posty: 77
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: nie mam

02 Lis 2016, 13:38

Przy uszkodzonym czujniku położenia wałka silnik może wogóle sie nie dać uruchomić, albo jak się uruchomi, to może występować spalanie stukowe, nierówne obroty. Ale przede wszystkim zaświeca się kontrolka silnika. Dlatego troszkę zdziwiło mnie to, że w tym przypadku jest uszkodzony czujnik. Nic nie pisałeś, o nierównych obrotach czy spalaniu stukowym czy świecącej kontrolce silnika.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

02 Lis 2016, 13:59

MotoAlbercik napisał(a):Przy uszkodzonym czujniku położenia wałka silnik może wogóle sie nie dać uruchomić, albo jak się uruchomi, to może występować spalanie stukowe, nierówne obroty. Ale przede wszystkim zaświeca się kontrolka silnika. Dlatego troszkę zdziwiło mnie to, że w tym przypadku jest uszkodzony czujnik. Nic nie pisałeś, o nierównych obrotach czy spalaniu stukowym czy świecącej kontrolce silnika.

No może i faktycznie zapomniałem napisać i nierównych obrotach.do tego dochodzi jeszcze czasami utrata mocy
Co to takiego te spalanie stukowe?
rampampam
Początkujący
 
Posty: 77
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: nie mam

02 Lis 2016, 14:26

rampampam napisał(a):Co to takiego te spalanie stukowe?

Nie chcę sie tu niepotrzebnie rozpisywać - poszukaj na google o co z tym chodzi.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

02 Lis 2016, 14:58

Spoko, a czy auto może przez to więcej palić?
rampampam
Początkujący
 
Posty: 77
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: nie mam

02 Lis 2016, 17:34

Jak najbardziej. A najgorsze w tym jest to, że to niespalone paliwo trafia do katalizatora. I jest to najkrótsza droga do jego wykończenia.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000