Auto - głównie miasto - do 15 tys. zł

26 Mar 2016, 14:36

Witam, w najbliższych miesiącach mam zamiar kupić dla siebie nowy samochód maksymalnie do 15 tys. zł.

Samochód głównie do miasta, roczny przebieg około 10-13 tys. km.

Nie znam się zbytnio na samochodach, do tej pory jeździłem Nissanem Micrą, zbytnio nie narzekam, ale chyba czas rozstać się po 6 latach, póki jeszcze go mogę za coś sprzedać. No i przydałoby się trochę więcej mocy ;)

Kokosów nie zarabiam, tani w utrzymaniu, popularny, żeby później nie było jaj z cenami części.

Jak już mówiłem, wiedza o samochodach nie wchodzi mi do głowy. Przy zakupie samochodu będę musiał poprosić któregoś ze znajomych, żeby mi potowarzyszył, żeby mi nie wcisnęli ch...a wie czego...

Musi to być 5-cio drzwiowy hatchback, względnie małe spalanie.

Bardzo proszę o pomoc, pozdrawiam i dziękuję.
Smithsky
Nowicjusz

Prawo jazdy: 05 06 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Mazda 3
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

26 Mar 2016, 16:54

Toyota Corolla e12, Honda Civic VII, Ford Focus mk2, Opel Astra H oraz Mazda 3 z propozycji
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Rok produkcji: 2010

26 Mar 2016, 21:22

Dziękuję za powyższe modele, porozglądałem się i widzę, że te modele w cenie do 15 tys., są w okolicach rocznika 2006. Czy nie lepiej kupić jakieś nowsze autko (zakładam, że gorsze) w tej cenie? Czy może rocznik nie ma większego znaczenia i liczy się jak ktoś dbał o samochód? Jak przy tym wszystkim ma się przebieg? Przeglądałem trochę ofert i większość ma przebiegi +/- 200 tys., trochę mnie to przeraża.
Smithsky
Nowicjusz

26 Mar 2016, 21:33

Nie zarabiasz kokosów, nie jeżdzisz dużo, nie znasz się na autach to po co ci nowe auto ? nie ma sensu sie pogrążać w tym temacie, kup starego seja, albo matiza za 2 tys zł i jeździj. Rocznikiem się nie jeździ.
krikus
fs...VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 125