Auto klasy F używane

19 Wrz 2011, 18:43

Witam, chcę kupić auto klasy luksusowej, oczywiście używane, i tutaj proszę o pomoc w wyborze forumowiczów, ponieważ będzie to mój drugi samochód (teraz jeżdżę fiatem stilo), więc nie wiem jaki samochód będzie dla mnie odpowiedni. Ale może najpierw powiem parę słów o sobie. Nazywam się Adam, mam 31 lat, mieszkam w Łodzi, jestem po studiach, aktualnie pracuję w prywatnej firmie, mam żonę i jedno dziecko w wieku 6 lat. Na samochód chcę przeznaczyć kwotę maksymalnie do 65 tysięcy złotych. Ma być on komfortowy, ale też mieć nie najgorsze osiągi, dobrze, gdyby posiadał silnik diesla. Wybieram między :
Mercedesem klasy S W220 (1998 - 2005)
Audi A8 D3 (2002 - 2010)
BMW serii 7 E65 (2001 - 2008)
Volkswagenem Phaetonem (2002 - teraz)

W nawiasach przedstawiłem w jakich latach była produkowana ta generacja.
sorantox
Nowicjusz

Auto: Fiat Stilo, 2.4 20V 170KM

19 Wrz 2011, 19:49

Najlepiej jakbyś chyba przejechał się tymi modelami i zobaczył który Tobie najbardziej będzie odpowiadać, nie każdemu stylistyka E65 przypada do gustu, tak samo jak wnętrze A8 itp.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz

Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

19 Wrz 2011, 19:54