Auto klasy premium na trasy.

05 Wrz 2018, 10:55

Ani 2.7tdi ani 2.4 nie ma 200km pod maska wiec zdecyduj jakiej dynamiki i auta oczekujesz.
Za ta kase bez problemu znajdziesz a4 b7 2.0tfsi lub e90 325/330 przedlifta.
bartez90
Aktywny
 
Posty: 399
Prawo jazdy: 26 06 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BEX 230 km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

05 Wrz 2018, 10:56

I zawsze mozna troszkę pogrzebać i zrobić z niej 200km ;)
Quardass
Nowicjusz
 
Posty: 8

05 Wrz 2018, 11:01

Z 2.4 tez...?
bartez90
Aktywny
 
Posty: 399
Prawo jazdy: 26 06 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BEX 230 km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

05 Wrz 2018, 11:17

2.7 Fajnie lata no ale niestety w razie napraw trzeba trzymać się za kieszeń bo jest drogo i nie ma co tu ukrywać, można tez rozważać merce C klasę z kompresorem, wydaje mi się że to niezła propozycja. W204 wydaje mi się że dostaniesz z pierwszych roczników albo w211 3.2 kosztami eksploatacji nie będzie ostawał od tych w które uderzałeś do tej pory
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16714
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

05 Wrz 2018, 11:20

Quardass napisał(a):co miesiąc moge odłożyć te 5 tys


Wydaje mi się że przy takiej kasie to utrzymanie nie gra roli. O ile pisze prawdę.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

05 Wrz 2018, 11:21

Quardass napisał(a):No na auto Bede miał 20-25 tysięcy jak trzeba bedzie cos się dołoży.

Conajmniej 15tyś za niski budzet, ale majac ok 40tyś kupisz zadbaną A4 B7 2.0TFSI i tego bym szukał
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1479
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego trzeba posiadać ubezpieczenie motocykla?
    Ubezpieczenie motocykla jest obowiązkowe podobnie jak w przypadku samochodu. Warto sprawdzić, ile kosztuje ubezpieczenie motocykla na rynku, bo oferty TU różnią się od siebie. W wyborze najkorzystniejszej polisy pomaga ...

06 Wrz 2018, 19:37

Kao napisał(a):W204 wydaje mi się że dostaniesz z pierwszych roczników albo w211 3.2 kosztami eksploatacji nie będzie ostawał od tych w które uderzałeś do tej pory


W211 przedlift z benzyną 3.2 - spoko wersja, tańszy w utrzymaniu niż takie wynalazki jak A6C6. Silnik pamięta lata 90.-te, dynamika taka sobie, ale nie ma problemów z łańcuchem rozrządu jak w Audi 2.4.

W204 - trwałe auto, ale tu serwis będzie droższy, bo jest nowocześniejszy. 1.8K miał problemy z trwałością łańcuchów rozrządu (a właściwie napinacza). Profilaktycznie zmienić przy zakupie i cieszyć się bezproblemową jazdą. Można nawet wpakować LPG. Diesle 2.2 z oznaczeniem OM646 są ok, były montowane do 06.2009, później pojawiły się OM651 i miały dość poważne problemy z wtryskami.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002