Auto kombi automat do 20 tyś tanie utrzymanie najlepiej benzyna +gaz

06 Sty 2021, 03:09

Witam,
Jestem posiadaczką mercedesa w202 w automacie Kombii.. niestety staruszek rdzewieje coraz bardziej, dlatego też poszukuje zamiennika
. Choć dla mnie autko na prawdę sprawuje się na 5 ... Piękne w Mercedesie jest skrętność pojazdu oraz brak awaryjności skrzyni biegów jak i całego mechanizmu ale podobno tak jest w starszych modelach ...

Poszukuje również autka w kombi , automat i najlepiej benzyna plus gaz... Czytałam fora ale były z wcześniejszych lat i być może coś się pojawiło wartego uwagi .. podoba mi się Toyota Avensis II .. czy polecane są tylko te po 2006 roku produkcji ? czy autko jest awaryjne czy też jest w porządku jak ze rdzą w tym modelu ? Jak z utrzymaniem Toyoty słyszałam że części są drogie i duże ubezpieczenie OC się płaci z tego tytułu oczywiście tylko SŁYSZAŁAM o tym więc mogę być w błędzie... Zastanawiam się również nad Mazda 6 ... Jestem kobietą i laikiem w tym temacie więc proszę o pomoc :) mogę wydać najlepiej do 20 tyś ale jak nie ma nic godnego polecenia to ewentualnie do max 23 tys. Najważniejsze żeby skrzynia biegów była bezawaryjna.. jakoś super sportowy nie musi być :)
Trawo
Obserwowany

08 Sty 2021, 20:44

Trawo napisał(a):podoba mi się Toyota Avensis II .. czy polecane są tylko te po 2006 roku produkcji ? czy autko jest awaryjne czy też jest w porządku jak ze rdzą w tym modelu ? Jak z utrzymaniem Toyoty słyszałam że części są drogie i duże ubezpieczenie OC się płaci z tego tytułu oczywiście tylko SŁYSZAŁAM o tym więc mogę być w błędzie