Auto laweta pomoc w wyborze

23 Lut 2023, 23:16

Cześć Panowie! :)

Mam pytanie do was. Potrzebuję porady odnośnie zakupu jakiejś auto lawety, tak na początek. Myślałem czy by nie kupić czegoś w benzynie, bo mam awersję co do diesli aczkolwiek wiem, że w tym fachu najbardziej mile widziane są właśnie diesle.

Zatem pytanie jaki silnik jest najmniej awaryjny, jaki wybrać by koszty ewentualnych napraw były jak najniższe.

Pytanie też mam jeśli na przykład auto laweta ma wciągarkę a coś by "dupnęło" to czy są to drogie naprawy?

Póki co jestem zielony w temacie, ale pamiętajcie, że kiedyś to właśnie ja mogę pomóc wam na drodze :) :) :D :yes:

Nie potrzebny jest super nowoczesny bolid bo wiadomo, że im nowsze tym droższe, chciałbym póki co coś tak na początek :)

Proszę, doradźcie coś Ci którzy się znacie w w/w temacie.
Przemko001
Nowicjusz

0

24 Lut 2023, 10:06

Przemko001 napisał(a):Myślałem czy by nie kupić czegoś w benzynie

A ile razy w życiu widziałeś autolawetę z benzyniakiem? Ile autolawet z benzyniakiem pod maską jest w ogóle na sprzedaż w tym kraju? Jedna? Dwie? I to pewnie stare lt-ki

Przemko001 napisał(a):Pytanie też mam jeśli na przykład auto laweta ma wciągarkę a coś by "dupnęło" to czy są to drogie naprawy?

Nowa, przyzwoita wyciągarka dragon winch o parametrach jakie wystarczą do lawety to 3-4k

Przemko001 napisał(a):Póki co jestem zielony w temacie, ale pamiętajcie, że kiedyś to właśnie ja mogę pomóc wam na drodze :) :) :D :yes:

I to, że jesteś zielony w temacie motoryzacji dobrze nie wróży temu przedsięwzięciu.
franccc
Stały forumowicz

Przebieg/rok: >50tys. km
1

24 Lut 2023, 10:19

Witaj. Dziękuję za zainteresowanie moim tematem.

Zielony jestem w temacie bo nigdy się nie interesowałem tym, ale widząc co się dzieje i jak kosmiczne ceny wołają laweciarze za holowanie myślę, że byłbym przydatny kiedyś w przyszłości innym ludziom by służyć im pomocom.

Dziś mnie oceniasz a być może za rok a może za dwa to właśnie po mnie zadzwonisz o pomoc.