Auto miejskie (90%) do 6 000zł

23 Kwi 2013, 10:18

Dobrze, a co z tym punto? Ogólnie najbardziej to właśnie chyba Punto najbardziej mi odpowiada (spalanie nie jest złe, nie trzeba chyba nawet tak bardzo LPG).
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] Silnik dynamiczny, tylko nie znam się na tym co tam do naprawienia jest - warto w ogóle? Sprzedawca przynajmniej szczery
Kapeek
Nowicjusz

Auto: nie mam

23 Kwi 2013, 10:40

Kapeek napisał(a):Chcę aby kiedy będę chciał przewieźć 4-5 osób nie było problemu

W takim razie odpuść sobie 3-drzwiowe auto.
niki
Nowicjusz

Auto: MAZDA6 1.8

23 Kwi 2013, 14:14

Dokładnie,wiem z doświadczenia jak sie żle wsiada i jedzie jeśli jest 3drzwiowe auto.
zobacz tego [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

23 Kwi 2013, 19:46

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
TFSI
Stały forumowicz

Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

23 Kwi 2013, 20:14

O te punto ładne.. jeszcze co do tamtego lanosa to wstrzymałem się, ponieważ tak jak podejrzewałem fundusze trochę wzrosły.. także mam około 8.000 zł na reasumując: auto niezbyt małe (tak jak radzicie 5 drzwiowe), tanie w eksploatacji/mało awaryjne oraz przede wszystkim mało palące bo to może być moja zmora w większych autach..

faworyci to chyba jak na razie Punto II cały czas bo tutaj spory wachlarz cenowy tych aut ale coś jeszcze? Lanosy chyba odpadają skoro mam trochę więcej kasy?

ale chyba przyjrzę się temu zielonemu punciakowi, bo przecież nie muszę akurat 8 000 wydawać :)
Kapeek
Nowicjusz

23 Kwi 2013, 20:21