Auto miejskie w przedziale 9-10 tysięcy.

23 Lut 2020, 23:17

Witam, szukam jakiegoś samochodu za kwotę mniej więcej 9-10 tysięcy. Okolice Torunia +50km jestem w stanie podjechać jeśli będzie warto. Będzie eksploatowany głównie po mieście i to sporo. Do tego 1-2 razy w miesiącu jakaś dłuższa trasa ~250km w jedną stronę. Jestem młodym kierowcą i prawo jazdy mam dopiero 2 lata więc fajnie jakby OC nie było za takie autko porażające dlatego myślałem o jakimś małym silniku 1.2/1.4, jednak fajnie jakby chociaż te 75-90KM miał. Wymagania to na pewno 5 drzwi, i zależy mi na roczniku min. 2007 (autko do pracy). Fajnie jakby spalanie w mieście nie wybiegało poza 7l. Rozważam też opcję dołożenia może w przyszłości gazu ale sam nie wiem, tutaj liczę na wasze opinie. W temacie samochodów jestem całkowitym laikiem więc czekam na wasze propozycję. Myślę że będziecie lepiej ode mnie wiedzieć jakie samochody z jakimi silnikami w tym przedziale cenowym. Wstępnie patrzyłem na Peugeot 207 1.4 np w kombi coś takiego:

[link do oferty na Olx wygasł] LUB

[link do oferty na Olx wygasł]

lub taki focus:

Ceny tych 207ek mocno niższe niż średnia dlatego czy jest sens w ogóle na takie coś patrzeć? Czekam na rady.
FUITP
Nowicjusz

23 Lut 2020, 23:24

Jeszcze coś takiego znalazłem:

FUITP
Nowicjusz

24 Lut 2020, 12:17

207 od handlarzy za grosze więc rewelacji bym się nie spodziewał.

Focus z beznadziejnymi zdjęciami ale wydaje mi się że prawa strona jest jakaś łaciata (malowana) do tego kombi z tym silnikiem tak nie bardzo..

Pierwsze Grande warte uwagi i wyszczególnione naprawy.
Drugie to takie beznadziejne ogłoszenie,zero opisu i zdjęcia z dupy ale jak masz niedaleko to można podjechać obejrzeć.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback