REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
0szybki napisał(a):I to jest dla Ciebie normalne???!!!
TheS napisał(a):mówisz, że chcesz kombi? A może coś tego typu
- link całkowicie przykładowy i przypadkowy.
Nie za dużo wiem o tym dieslu ale jeszcze nie spotkałem się z negatywnymi opiniami użytkowników tego kolosa ;d , Accordy cenę trzymają więc tu może być nieco ponad budżet 20 tyś.
pawel93 napisał(a):Rodzice mają c5 1.9 TDI pd ( AVF 130km ) z 2003roku od 9lat. Auto przeprowadzone do Polski z Niemiec od pierwszego właściciela jako 2 letnie z przebiegiem bodajże 85kkm. Obecnie auto ma przejechane 270kkm. W 2010r był wymieniony kompletny wielowachacz (lemforder) i wiosną tego roku 1 dolny banan w lewym kole. Z zawiasu w całym okresie używania byłoby na tyle, więc skończcie pie****ić jaki to ten zawias jest awaryjny- jak się dba tak się ma. Oczywiście wymienione były amory, przegub w lewym kole, oleje, filtry, świece, rozrząd, tarcze, klocki, termostat, n75 - czyli sprawy typowo eksploatacyjne. Auto zawsze odpala i jedzie bez problemu. Z grubszych rzeczy to regenerowaliśmy bodajże w 2009roku sprężarke klimatyzacji, w 2012roku alternator i w wrześniu tego roku pompe abs. Teraz pomału czuć już sprzęgło że się delikatnie zaczyna slizgac więc trzeba to będzie wymienićCo do słabej jakości tworzyw w środku to taka prawda że w poliftach wyciera się wyłącznik świateł, przyciski klimatronika i radia - są firmy które ti regenerują
Ogólnie to polecam a6 c5 1.9 Tdi
pkc napisał(a):Tak, jak pisałem, mój ojciec też ma takie Audi i sprawuję się bez zarzuty. Zgadzam się z tobą. Akurat w tej naszej A6 nic się nie wyciera, ale to właśnie w tych poliftowych ponoć zaczęło to występować.
pawel93 napisał(a):Dokładnie tylko w poliftach bo nałożyli na to jakąś taką gumową powłokę która się strasznie ściera. Nie tylko w a6 po lifcie ale i w a3 8l po lifcie to samo zastosowali i w a4 b6