Auto nieodpalane 3 miesiące - co może się stać?

30 Sty 2017, 14:29

Witam!

Więc z powodów osobistych moje auto - Skoda Octavia 1.6 101KM, 2001 rok - stało na zewnątrz przez 3 miesiące pod blokiem nie odpalane - w mrozie.

Zbiornik gazu pusty, zbiornik paliwa - na rezerwie ( bardzo mało ). Ręczny zaciągniety był niestety również.

Boję się odpalać auto po takim czasie - nie wiem co może się stać, dlatego że jestem trochę mechanicznym laikiem. zastanawiam się nad tym, czy powinienem po prostu dolać paliwa i odpalić czy lepiej poprosić mechanika jakiegoś o pomoc?

Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek sugestie,

pozdrawiam
reed111
Obserwowany

Prawo jazdy: 03 01 1991
Przebieg/rok: 31tys. km
Auto: Skoda Octavia
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

30 Sty 2017, 16:09

Podładuj akumulator, zatankuj, najlepiej do pełna(w pustym zbiorniku mogło się trochę wody skroplić), sprawdź płyny i odpalaj :mrgreen:
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

31 Sty 2017, 13:46

Niekoniecznie musisz tankować do pełna ( bez przesady ). Jak masz auto na rezerwie, to dolej 5 - 10 litrów paliwa i posprawdzaj co pisze kolega wyżej i odpalaj.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?