Auto po L-ce , do 8 tyś zł.

25 Sie 2011, 18:52

Witam.
Na wstępie chciałbym powiedzieć że nie znam się na samochodach, dlatego zwracam się z prośbą do was drodzy użytkownicy obeznani w temacie.
No więc tak. Moje wymagania:
- Cena tak do 8 000 zł.
- Samochód najlepiej jakby był ekonomiczny, jak najbardziej ekonomiczny, tak żebym mógł dojeżdżać do szkoły (15km w jedną stronę, czyli razem coś około 30km dziennie ).
-4/5 drzwi,
A więc pole do popisu macie szerokie.

Prawo jazdy zdałem w czerwcu br. Potem jeździłem trochę Volkswagenem Sharanem, ale nie czułem się zbyt komfortowo, bo to auto jest trochę duże jak dla mnie.

Dziękuję za każdy wpis, każdą propozycję.

Mile widziane aukcje z allegro, moto allegro etc.
bossik21
Nowicjusz

25 Sie 2011, 19:48

VW Polo III.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

25 Sie 2011, 22:18

A może tak coś 2000 r + ?
Zresztą tak jak czytałem w innym temacie "kupujesz stan czy rocznik " a więc wolałbym stan:)
Może bardziej zawężę moje wymagania.
Chciałbym aby mój przyszły samochód miał spalanie w granicach 6-7 na setkę
-elektryczne szyby, lusterka,
hm...może być Benzyna+LPG .
Myślę, że za kwotę 8 tysięcy można coś takiego ładnego / fajnego dostać, Nie będę pisał nic o silniku etc bo w tym nie siedzę .
Proszę jeszcze raz o porady.
bossik21
Nowicjusz

25 Sie 2011, 23:13

Przepraszam za OT, ale co myślicie np o tym aucie :
[link do oferty na Allegro wygasł] ?
bossik21
Nowicjusz

26 Sie 2011, 07:27

nie ma to jak tuba na cały bagażnik ;) Uważaj jak kupujesz auta od młodych gniewnych - na pewno nie jeździli tylko po bułki ;D
a5f5c1
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa

26 Sie 2011, 07:42