Auto rodzinne, pierwszy samochód

14 Lip 2010, 22:28

Witajcie!
Od miesiaca mam prawo jazdy, potrzebuje auta rodzinnego na trasę i wpady poza miasto, czasem w miescie. Myslałam o czyms uzywanym w stylu citroen berlingo. Mozecie cos doradzić, macie jakies doswiadczenia z tym/tego typu/autkiem?
No i jakie parametry- pojemnośc silnika,moc,diesel czy benzyna?

Dziękuję za wszelkie sugestie:)
Pozdrawiam
muczospotatos
Nowicjusz

Miejscowość: Warszawa

14 Lip 2010, 22:32

Podaj jakie masz fundusze, jakie przebiegi miesięcznie będziesz robiła, ile osób będzie podróżowało autkiem najczęściej, itp. :smile:
lechu1992
Początkujący
Awatar użytkownika

Prawo jazdy: 04 04 2012
Auto: Toyota Avensis 1.6b 99r.

14 Lip 2010, 22:42

maksymalnie, z wszelkimi opłatami chciałabym się zamknąć w 20 tys, co do przebiegów- nie mam pojęcia, bo jestem swieżym kierowcą i nie bardzo mam rozeznanie, kwestia ilosci osób- na razie 3+pies, ma być bardzo pakownie, by zmiesciły się wszystkie graty: wózek, łózeczko, rowerek,namiot itp
moze to trochę chaotyczne, ale dopiero zaczynam przygodę z motoryzacją i jak Was poczytam, to pewnie coś mi się rozjaśni:)
muczospotatos
Nowicjusz

14 Lip 2010, 23:39

Witam:)
Napewno diesel:) Proponowałbym jakieś kombi bo w gruncie rzeczy citroen berlingo jest mały i nie wygodny. na Twoim miejscu raczej bym się skupił na: Skoda octawia kombi, Passat kombi, audi kombi... nie mozna sugerować się wyborem auta bo rower sie zmieści nie złożony. Jest wiele innych ważnych argumentów. Na Twoje pytanie bym odpowiedział żebyś sobie kupiła jakiegoś busa ale że jestes kobietą to pewnie za duży dla Ciebie i ciężki do prowadzenia:) Dlatego nie zagłębiam się w ten temat;)
monolit86
Nowicjusz

Miejscowość: zachodniopomorskie

15 Lip 2010, 09:44

monolit86 napisał(a):Proponowałbym jakieś kombi bo w gruncie rzeczy citroen berlingo jest mały i nie wygodny. na Twoim miejscu raczej bym się skupił na: Skoda octawia kombi

Te słowa wyjąłeś mi z ust.