Auto sedan/limuzyna do 35tys.

06 Cze 2014, 11:51

Audi A4 b7 ładne z zewnątrz, przeciętne w środku, pod gaz 1.8T, 2.0 -130km, lub diesel 1.9tdi. Jednak podrzucę jeszcze :) Mondeo mk4 oraz Citroen C5-od 2008r. Doskonałe silniki diesla, niewygórowane koszty utrzymania w porównaniu to tych co wyżej :ok: , silniki benzynowe pod lpg podchodzą, komfort, przestronność, nowoczesność, czego chcieć więcej :wink:
Z wymienionych można wziąć pod uwagę Volvo S60, 2.4 benzyna, lub diesel, mimo wszystko są to mało awaryjne auta, a to nie lata 80' aby z częściami takie problemy były. :yes:
napoleon
Początkujący
 
Posty: 172
Zdjęcia: 3
Auto: Ford Mondeo
Silnik: benz.lpg

06 Cze 2014, 12:13

Mondeo 4 fakt, łądnie się prezentuje dużo miejsca wewnątrz, ale widzę, że do 35 tys. nie znajdę auta z konkretnym silnikiem,a te wszystkie mniejsze to do setki po 10 sekund robią...

Citroen C5 III ładny, też dużo miejsca, komfort super, ale tu jest znów ten sam problem, nie wyhaczę dobrego egzemplarza z sensownym silnikiem do 35 tys. ...

Powiem tak: będę zadowolony jak auto do setki będzie miało około te 8,5 s no i na autostradzie wyciągnie 230.. i wygodą zbliżone właśnie do Passka B6, Mondeo mk4 czy Citroena C5..

Volvo S60 troche już zbyt nie na czasie design.
j0zek
 

06 Cze 2014, 13:54

j0zek napisał(a):Volvo S60 troche już zbyt nie na czasie design.

Designem się nie jeździ ale coś kosztem czegoś a po resztą volvo s60 może tak bardzo nowocześnie nie wygląda ale za to jest dużo mniej awaryjne niż w/w przez ciebie VW Passat B6 który nie ma praktycznie ani jednego dobrego silnika który jest godny polecenia bo każdy z nich jest awaryjny i te silniki dużych przebiegów nie wytrzymują ach gdzie się podziały te stare praktycznie bezawaryjne konstrukcje silnikowe Volkswagena na to pytanie chyba nigdy nikt nie udzieli niestety konkretnej odpowiedzi :cry:
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

06 Cze 2014, 14:04

Po 2007 w 2.0 TDI nic nie naprawili, tylko zmienili pompowtryski na common raile, a chociażby głowice dalej pękają.
Geniodekt
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1022
Zdjęcia: 299
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Impreza/Volvo S80
Silnik: 2.0 160/2.9 202
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

06 Cze 2014, 14:15

Geniodekt napisał(a):Po 2007 w 2.0 TDI nic nie naprawili, tylko zmienili pompowtryski na common raile, a chociażby głowice dalej pękają.

No właśnie to wiem i stąd wzięło się to moje pytanie retoryczne że co się stało z tym starymi bezawaryjnymi volkswagenami :cry: a tak na marginesie zawsze byłem fanem VAG-a ale jestem teraz zmuszony niestety każdemu kto pyta o Vagi nowe odradzić te samochody a wielka szkoda bo np. moje polo 1,2 6V jest bezawaryjne ale już nowsze 1,2 TSI chyba jest już bardzo awaryjne i niegodne polecenia choć ma większą moc.
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

06 Cze 2014, 14:21

Chcę zmienić auto, którym pojeżdżę 3-4 lata chyba, że nagle w tym czasie drastycznie zmieni się moja sytuacja finansowa. Więc wolę, aby auto wyglądało nowocześnie wewnątrz i na zewnątrz.
Jak wspomniałem wcześniej konsultuję również wygląd aut z żoną i design, który prezentuje np. Volvo s60 I itp. jej nie odpowiada.
j0zek
 
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
    Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
    Renowacja, naprawa podsufitki w samochodzie - instrukcja
    Naprawa podsufitki w samochodzie wymaga od nas trochę pracy i myślę że większość osób wiedząc jak to zrobić poradziła by sobie z takim problemem. Opiszę jak naprawić podsufitkę od której zaczyna odpadać materiał ...

06 Cze 2014, 14:24

j0zek napisał(a):Jak wspomniałem wcześniej konsultuję również wygląd aut z żoną i design, który prezentuje np. Volvo s60 I itp. jej nie odpowiada.

Aaa... teraz się zorientowałem dlaczego liczy się design ach te kobiety tylko wygląd się dla nich liczy i nic innego.
To może zobacz na mazdę 6 pierwszej lub drugiej generacji może jej design spodoba się żonie.
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

06 Cze 2014, 15:08

No tak to z nimi bywa:)
Mazdę II oglądałem początkowo, wszystko super pięknie, jej też się podoba z tym, że ceny podchodzą pod 40k, i od razu naszła mnie myśl - dałbym za tą Mazdę powiedzmy 38 koła, a za 38k to mam w super stanie E90 320d 163KM.. i tak to po kolei leci.

Jest tak na prawdę kilka modeli, które mi się podobają i cały czas wokół nich krążę, wracam itd.

Mondeo IV - brak sensownego silnika w okolicach 30-35 tys.
BMW E90 - 320d 163KM 28-33 tys , wszystko fajnie lecz najmniej w nim miejsca z pozostałych aut
Lexus IS220 - super auto, wygląd, wnętrze też, ale niestety koszty utrzymania i serwis drogie, ponadto i tak chleje dużo ropy ta wersja.
Audi A4 B7 - bardzo mi się podoba, wnętrze podobne do Passata, które mi się widzi, ale nie wiem który najlepiej silnik, czy ten 1.8T +LPG? czy co.. A w internecie same ogłoszenia tych wadliwych 2.0 d 140 KM
Opel Insignia - wszystko mi się w nim podoba, silniki też jakieś sensowne są, ale to już bardzo nowe auto, roczniki po gwarancyjne i nie chcę się wsypać na "standardowe" wymiany itp, które kosztują tysiące.
BMW E60 - za 35 tys. to jedynie mogę liczyć na 2 w 1 pospawane, albo z pierdylionem przejechanych km
Citroen C5 III - bardzo ładnie wygląda, w środku wygodnie, jednak ten 2.0 HDi 140 KM to czołg, mocniejszych praktycznie nie ma, a jak są to cena +++

Dodam, że odpadają auta typu BMW e46 na full wypasie, Vectra C, Toyota Corolla, Honda Accord, Audi A4 B5/B6, Mondeo III, Jaguary, itp. z tych generacji - niewiele więcej mają do zaoferowania od mojego aktualnego auta (mówię o rzeczach istotnych, które najbardziej są mi potrzebne) i szkoda mi trochę kasy wykładać na nie i jeździć kolejne 3-4 lata.Mercedesy niestety też odpadają już nie tłumaczę dlaczego hehe:)

Chevrolet Cruze?
j0zek
 

06 Cze 2014, 20:17

Na początek odpuść IS 220d, bo to złom: zużywa masę oleju, wypalająca się uszczelka pod głowicą i posiada delikatne, drogie, trudne do regeneracji wtryski firmy Denso. Jak Lexus, to tylko w benzynie. Generalnie Japończycy jakoś nie mają szczęścia do diesli: Subaru i kiepski bokser-diesel, D-4D Toyoty i Lexa, no i Mazda.. Może wyjątkiem jest Honda i jej 2.2 CDTI.
Jeśli chodzi o BMW, to tam montowano bodajże dwa rodzaje diesli o mocy 163 KM: M47 (starszy, tylko na początku produkcji) i N47 od marca 2007 roku (od 10.07 na wyłączność). Ten nowszy, z aluminiowym blokiem ma nagminne problemy z rozrządem, tradycyjnie klapki w kolektorze dolotowym i chyba koło pasowe.
Czym jeździsz w tej chwili, skoro twierdzisz, że X-Type (kupisz całkiem młodego) nie ma ci dużo więcej do zaoferowania ?
I może warto jednak byłoby się zastanowić nad benzyną+LPG ? Wg mnie to w dzisiejszych czasach dużo pewniejsze rozwiązanie od diesla, w którym zawsze coś może siąść, od turbiny na kole dwumasowym kończąc.
Geniodekt
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1022
Zdjęcia: 299
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Impreza/Volvo S80
Silnik: 2.0 160/2.9 202
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

06 Cze 2014, 20:26

Jestem jak najbardziej za rozwiązaniem benzynka + LPG tym bardziej, że lubię jak auto ma interesującą moc.
Jeżdżę hatchbackiem MG ZR 160, ale ma wszystko to co potrzebuje . Auta, które wymieniłem i których nie kupię cechują się albo zbyt starym designem lub za poważnym (np. Jaguar), bądź posiadają lepsze wyposażenie, ale nie na tyle abym kupował dane auto na dłużej.
j0zek
 

06 Cze 2014, 20:39

A może Renault Laguna III? Za taką kasę powinieneś znaleźć świeży rocznik. Dobre benzyniaki nadające się do lpg, udany diesel 2.0dci. Wg mnie optimum to 2.0t+lpg
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14203
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

06 Cze 2014, 20:55

No ten dieselek 150KM nawet nawet, niskie spalanie, osiągi nie są tragiczne, jakby tak chiptuning do niego +20-30 KM ? Coś by z tego było..
j0zek
 

08 Cze 2014, 23:58

Decyzja podjęta:
Ford Mondeo Mk4 z rocznika 2008-2010. Dieselek 140KM lub 163KM zależy jaki się trafi + od razu chiptuning na + 20-40 KM w zależności ile ta jednostka wytrzyma - bez mega obciążeń - tak aby umiarkowanie podnieść moc bez obawy o przyszłe szybsze usterki itp.
Wersja titanium, sedan/limuzyna, najlepiej czarny :)
j0zek
 

14 Lip 2014, 12:04

Witam ponownie, trochę odświeżam temat.
Budżet trochę niższy max 32 tys. zł.

Mondeo raczej jednak nie da rady ze względu na cenę, nie dostanę nic w tym przedziale zdrowego. Doszedłem do wniosku, że jednak diesel jeszcze nie jest dla mnie. Przebiegi 15-20 tys rocznie, natomiast 75% miasto, z tego co wiem diesel długo się rozgrzewa, a jazda na zimnym nie jest wskazana. Często zdarzałyby się wyjazdy coś załatwić więc na siłę mógłbym czasem wrócić z jakiegoś miejsca, a silnik jeszcze dobrze nie byłby rozgrzany i tak nawet 50 % tras mógłbym jeździć niestety.
A więc póki co diesel odpada, zostaje PG i ewentualnie LPG jeśli w tych pieniądzach trafię mocny silnik.

Zastanawiałem się nad Honda Accord VII gen. jednak nie wiem czy mogę myśleć o tym aucie z budżetem 32 tysiące? Wszystkie auta, o których myślę i podsunęlibyście propozycje mają być minimum 2005 rocznik.
W accordzie ponadto chciałbym aby miał navigację/ komputer pokładowy. z Tego co słyszałem komputer wprowadzili dopiero po lifcie w 2006 roku..
Do tego dorzucam jeszcze Saab 9-3 II - chciałbym z jakimś fajnym mocnym silnikiem i w miare dobrym spalaniem - można gazować Saaba? I jakie sa najlepsze do niego silniki? Oraz rzetelne ceny za roczniki 2005 + z nawigacją?
j0zek