REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
pkc napisał(a):Ossy gdzieś coś widział, ale nie do końca doczytał i robi sensacje. Gwarancja ma ograniczenie do 90tyś.km, ale w trzecim roku jej trwania, dwa pierwsze lata są bez limitu kilometrów. Czyli gwarancja na 3 lata, z tym ograniczeniem w 3 roku do 90tyś.km przebiegu jest zabiegiem marketingowym, ale w dwóch pierwszych latach gwarancja ma lepsze warunki niż do tej pory
dzida napisał(a):i że niby to jest ok gdzie każdy normalny producent daje przynajmniej 3 lata bez limitu? Strzelili sobie w kolano tym limitem pokazując jak są pewni...
pkc napisał(a):Gwarancji Kia wygląda super, ale na broszurach reklamowych. W rzeczywistości nie jest tak różowo i nie chodzi tu nawet o wyłączenia, a podejście serwisów do napraw gwarancyjnych.
pkc napisał(a):Praktycznie wszyscy europejscy producenci dają dwu letnią gwarancje, ale zdecydowana większość bez limitu kilometrów w tym okresie.
pkc napisał(a):A który producent, to ten normalny? Kia i Hyundai?
dzida napisał(a):Właśnie nie, czego nie może zrozumieć użytkownik niemieckiego auta - nie wiem o czym ludzie tak wypisują, gdzie podobne przypadki są w każdym ASO bez wyjątku (jakoś VW twierdził, że 1l/1000km oleju to nie awaria). Byłem 3 razy i ani razu nie było problemu oraz dają rabat na i tak tani przegląd za byle odchył (np. akcja serwisowa czy wspomniany aku)
pkc napisał(a):Dopuszczalne zużycie oleju w TSI to było 0.5l na 1000km, a nie 1l, powyżej tej wartości silniki były naprawiane, najpierw mało skuteczną metodą(właściwie to bezsensowną), a gdy to nie pomagało(a tak było praktycznie zawsze), to silniki było remontowane skuteczną metodą. Ale to tak na marginesie.
pkc napisał(a):już lepsze warunki oferuję Seat, bodajże 4 lata z limitem 140tyś.km.
Ossy napisał(a): Standardowy zbiornik paliwa w A4 2.0 TDI Avant to 40 (!) litrów, w C-klasie z dieslem 1.6 to 41 litrów.
Najprawdopodobniej będę decydował się na opcję wynajmu długoterminowego z możliwie jak najniższą ratą i oddaniu auta z powrotem do dealera po 4 latach. Stąd nie zależy mi mocno na wartości auta po 4 latach w kwestii sprzedaży.