Witam, jestem nowy na forum i chciałbym prosić was o poradę. Mianowicie zacząłem szukać auta w przedziale do ok 30tys+/- 2 tys, są to pieniądze na samo auto ale wiadomo im mniej tym lepiej. Jeżdżę ok 7 tys km rocznie, codziennie dojazdy do pracy, sklepu itd i co weekend ok 100/150km. Jeżdżę golfem V rodzicow od ok 2 lat i teraz czas na coś swojego, lecz coś w benzynie . Szukam czegoś z mocą 140-200 koni ale nie wiem czy aż tyle potrzeba. Odrazu mówię wolę kupić coś starszego z większą ilością przejechanych km ale lepiej wyposażone i utrzymane. Odpada UFO za twarde i niewygodne. Ktoś coś polecić bo nie wiem na co patrzeć?
Przepraszam, zapomniałem dodać szukam czegoś w coupe albo hatch, coś wielkości golfa albo trochę mniejsze gdyż przeważnie jeżdżę sam, z dziewczyną choć zdąży się że 4/5 osób się zabiera niekiedy
Pierwsze zwycięstwo samochodu hybrydowego w wyścigu Le Mans AUDI AG wyznacza kolejny technologiczny kamień milowy w sportach motorowych. Podczas osiemdziesiątego słynnego dwudziestoczterogodzinnego wyścigu samochodowego Le Mans, po raz pierwszy zatriumfował pojazd z napędem hybrydowym ...
Nie obsługuj nawigacji w czasie jazdy! Nawigacja satelitarna ułatwia życie rzeszy kierowców, pozwalając bez problemu poruszać się po nieznanych rejonach. Z drugiej strony korzystanie z takiego sprzętu w czasie jazdy może być przyczyną zagrożenia na drodze. ...
Astra ciekawa opcja tylko jak koszty utrzymania? Wiem że ids jest dość drogi? Volvo mi jakoś nie psuje, tak jak i mazda. A co powiecie o Megane 2.0t? Albo o takim golfie? Mam 10 min drogi tylko obawiam się tu automatu. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] Lub taki, wiem że handlarz ale ładnie wygląda i się prezentuje, [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Golf gi 2.0tfsi+dsg za 25k Jeśli lubisz ryzyko to bierz dsg klęka zwykle przy 200-220kkm i już masz kilka ładnych tysiaków w plecy silnik to również jedna wielka wada fabryczna