REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Pionek napisał(a):Tak, jasne, nic nie trzyma w zawiasie i diagnosta da Ci przeciątkę...chyba jakiś umolny albo na wsi
fcgetin napisał(a):Problem w tym że żadne inne wahacze oprócz lema i rts nie przejadą więcej niż 10 tys km. A takie trochę kosztują.
fcgetin napisał(a):Problem w tym że żadne inne wahacze oprócz lema i rts nie przejadą więcej niż 10 tys km. A takie trochę kosztują.
fcgetin napisał(a):30 vagach.
Nuclear napisał(a):Mondeo jest takie drogie w naprawach?
Kolega ma mondeo mk3 i mówi że części nie są drogie i jest prosty w naprawie
fcgetin napisał(a):A głupawą dyskusję Ty zaczałeś. Zresztą jak zwykle. I na dodatek wymądrzaniem się o przeglądach, które już 3 osoby wyśmiało.
fcgetin napisał(a):90% wahaczy w takich 20letnich autach jest odkręcana ale za pomocą palnika
Przynajmniej ja tak zwykle trafiam i nie kosztuje to 30-50 zł za wahacz
Pionek napisał(a): Febi Bilstein wkładasz i do widzenia,
Pionek napisał(a):No tak akumulator inny niż fabryczny nie wytrzyma 10 lat
Pionek napisał(a):tarcze i klocki inne niż ATE pylą szybko się cierają itd
Pionek napisał(a):No ale cóż zebrali się hejterzy Vaga, co martwią się o 1,5k wkładu w Passata gdy w Mondeo, Accorda, Volvo S60 wkład będzie 2x większy.
Aha i jeszcze jedno ogniska korozji to też do ASO? bo błotnik tylko oryginał bo zamiennik się wygina? a malowanie poza ASO to ryzyko bo farba będzie odchodzić?
Pionek napisał(a):Tylko zapomniałeś dodać że 1 - osoba to taka która ma 5 konto za zbanowanie i pisanie bdzur o VAG-u, a pozostałe 2 wciąż jadą po VAG-u bo zazdroszczą i wciąż hejtują markę to trudno się czegoś kontruktywnego spodziewać
fcgetin napisał(a):Czego? Starego vaga?