Auto z lpg do 8 tyś.

17 Maj 2020, 22:27

Witam, poszukuję auta do max 8 tyś z LPG. Oczywiście wolałbym wydać około 6-7 aby mieć gotówkę, "w razie czego" lub awarii. Ale 8 tyś jestem wstanie dać za auto, które mi się podoba. Budżet niezbyt wysoki ale jestem studentem i jeszcze nie pracuję stale. Aktualnie jeżdżę Astrą II 1.8 16v w LPG, która bym sprzedał po zakupie nowego, więc szukam czegoś w podobnym rozmiarze (sedan/coupe/hatchback).

Auto kupiłem z ojcem na szybko z powodu potrzeby. Było bardzo tanie, póki co niezawodne (poza kilkoma tanimi naprawami), niestety z bardzo wysokim przebiegiem 300 tyś i blacharsko w opłakanym stanie. Termin butli się zbliża, a ja nie chcę dalej inwestować.

Szczerze zastanawiam się czy możliwe jest znalezienie jakiegoś "fajnego auta" w tej cenie z niezbyt dużym przebiegiem. Staram się czekać na okazje, ale często znikają po dniu (albo to są automaty, którym nie ufam chyba haha). Czy szukanie mercedesa/audi/bmw ma w ogóle sens? Czy może powinienem znaleźć sobie kolejną Astrę? Astra III również mi się podoba, ale w tej cenie raczej się takowej nie znajdzie.

Co do miejscowości, ja jestem wstanie pojechać wszędzie w Polsce i mam nadzieję wrócić autem. Nie mam jednak "wyczucia" gdy coś jest nie tak w trakcie jazdy (w Astrze był sworzeń do wymiany np.), i raczej nie ojciec nie zgodzi się jechać daleko ze mną. I przepraszam, że jestem wybredny :unsure: Jeśli ktoś uważa, że to nie ma sensu, może równie dobrze sprowadzić mnie na ziemię :|

[link do oferty na Olx wygasł]
Czarooo
Nowicjusz

17 Maj 2020, 23:28

Czarooo napisał(a):Było bardzo tanie, póki co niezawodne (poza kilkoma tanimi naprawami), niestety z bardzo wysokim przebiegiem 300 tyś
normalny przebieg w nastoletnim aucie.
Czarooo napisał(a):Szczerze zastanawiam się czy możliwe jest znalezienie jakiegoś "fajnego auta" w tej cenie z niezbyt dużym przebiegiem.