Auto z prawdziwym sportowym zacięciem do 70 000 zł.

08 Maj 2015, 14:22

Witam, przyszedł czas aby spełnić swoje motoryzacyjne marzenia I zmienić starego diesla 1.9 na coś znacznie szybszego i oczywiście w benzynie. Budżet jaki mam na zakup samego auta to max 70 tyś zł. Autem będę robił maksymalnie 8-10 tyś km rocznie głównie w trasie - jadąc do domu, do Polski. Pod uwagę biorę wszystkie auta z wyjątkiem Francuzów. Od zawsze marzeniem moim było audi s5 4.2 lecz z moim budżetem mogę zapomnieć... Autem planuje jeździć kilka dobrych lat. Od samochodu wymagam:
- Dużej mocy (od 250 km) z możliwością modyfikacji.
- Pięknego dźwięku silnika w którym będe w stanie się zakochać.
- Auto może być coupe/sedan/hatchback
- Oryginalnego i ciekawego wyglądu.
- Niskiej awaryjności.
- Wystarczającej przestrzeni (mam 190cm) i fajnie by było gdyby ktoś jeszcze za mną usiadł.
- Dobrego wyposażenia
- Rocznika od 2004-2005

Preferowalbym auta niemieckie ale tak jak napisałem wcześniej - nie przekreslam innych. Wiem ze macie duża wiedzę i na pewno doradzicie.

pozdrawiam
dywcia007
Nowicjusz
 
Posty: 18
Prawo jazdy: 05 04 2008
Auto: brak

08 Maj 2015, 14:33

"Zacięcie sportowe" oznaczało najczęściej usportowione wersje samochodów cywilnych. Jak ci chodzi o auto sportowe, to moje typy

Audi TT 2.0 Turbo FSI (200 KM)
Alfa Brera 3.2 (Bardziej GT niż coupe)
Ford Mustang (nie z naszego rynku)
Honda S2000 (typowa kosiarka)

Z pewnością są lepsze typy, ale nie interesowałem się aż tak autami w twoim budżecie.
Ban za reprezentowanie własnych poglądów? Fajnych tu macie adminów. A to forum to maszynka do powielania mitów.
yyy
Początkujący
 
Posty: 174
Prawo jazdy: 0- 0-2013
Auto: Mercedes W169

08 Maj 2015, 14:38

Dziękuję za odpowiedź. Tak w takim razie ma to być auto sportowe a nie ze sportowym zacięciem :) Przeanalizuje te auta. Jeśli chodzi o Mustanga to choć bardzo mi się podoba, to słyszę opinie ze auto nie jest polecane na zimę ze wzgledu na korozję. Ja natomiast chciałbym używać auta cały rok i nie martwić się źe po zimie wyjdzie ruda :)
dywcia007
Nowicjusz
 
Posty: 18
Prawo jazdy: 05 04 2008
Auto: brak

08 Maj 2015, 15:06

Jak auto nie jest skorodowane, to można zabezpieczyć je przed korozją we własnym zakresie.
Ban za reprezentowanie własnych poglądów? Fajnych tu macie adminów. A to forum to maszynka do powielania mitów.
yyy
Początkujący
 
Posty: 174
Prawo jazdy: 0- 0-2013
Auto: Mercedes W169

08 Maj 2015, 15:31

"Audi TT 2.0 Turbo FSI (200 KM)" - YYY jesteś pewien,że te auto będzie bezawaryjne?

Zobacz na:
Infiniti G
[link do oferty na Allegro wygasł] - taki rodzinny bardziej ale z charakterem :D
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] albo coś innego od Acury.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] rocznik mniejszy.

Wolisz automat czy manual?

Honda S2000 fajne wozidło ale jest 2 osobowe, pewnie odpadnie.
I u nas ich jest bardzo mało, musiał byś ściągać ją.
Kieł
Stały forumowicz
 
Posty: 2420
Auto: Nie mam

08 Maj 2015, 15:37

Ode mnie, Toyota GT86/Subaru BRZ, może nie jest to wybitnie mocarne auto, ale zbiera mnóstwo pozytywnych recenzji i myślę, że 2litrowy boxer 200km, też potrafi zapewnić emocje :-)
Dodatkowo bardzo dobry rocznik choć trzeba by trochę dopłacić.

Opcja starsza i tańsza Nissan 350z w tej cenie już dostaniesz ładnie dopieszczony egzemplarz niesklejany z 4.

A jeśli ma to być auto ujeżdżane na codzień to osobiście brałbym może mniej wyglądające sportowo ale również żwawe, Mitsubishi EVO VIII lub IX :-)

Edit. Nie doczytałem punktu o wzroście, więc toyota raczej odpada, bo nawet przy moim wzroście 178 z tyłu już wyglądało ciasnawo, a fotela też nie odsuwałam na proste nogi i ręcę
Ostatnio edytowany przez fooze, 08 Maj 2015, 15:47, edytowano w sumie 1 raz
fooze
Nowicjusz
 
Posty: 47
Przebieg/rok: 3tys. km
Auto: Szukam
Paliwo: Benzyna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ferrari Monza SP1 i SP2
    Ferrari słynie z niesamowitych aut z otwartym nadwoziem. Dziedzictwo marki w tej kwestii sięga bardzo daleko wstecz, a model Monza wprost do niego nawiązuje. To speedster, czyli auto, które nie zna kompromisów. ...

08 Maj 2015, 15:42

Kieł napisał(a):"Audi TT 2.0 Turbo FSI (200 KM)" - YYY jesteś pewien,że te auto będzie bezawaryjne?

Sportowe zacięcie to ma ale nie jest bezawaryjne.
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

08 Maj 2015, 22:45

Dziękuję wszystkim za odpowiedźi. Panowie pod maską musi być min 250 z możliwością podniesienia mocy bez większego problemu. Musi być też charakterystyczny dźwiek zdradzajacy co siedzi pod maską :)

Co myślicie na temat audi a6 c6 4.2?
dywcia007
Nowicjusz
 
Posty: 18
Prawo jazdy: 05 04 2008
Auto: brak

09 Maj 2015, 08:34

Chodzi mi po głowie również a8 d3 4.2 FSI 2005-2006. Co myślicie o tych dwóch autach? Cenowo w normie i spełniają każdy mój warunek :)
dywcia007
Nowicjusz
 
Posty: 18
Prawo jazdy: 05 04 2008
Auto: brak

09 Maj 2015, 08:52

A czy nie ustaliliśmy, że szukasz coupé z prawdziwego zdarzenia? Samochody dzielą się na tanie, sportowe i luksusowe. A te Audi dużo ważą i są wielkimi samochodami. Uwierz, że więcej sportu jest w Toyocie GT86 z tym "marnym" przyspieszeniem niż w Audi a6/a8. Konstruktorzy w wielu miejscach decydują; sport czy komfort. I Ty też musisz się zastanowić czego na prawdę chcesz.
Ban za reprezentowanie własnych poglądów? Fajnych tu macie adminów. A to forum to maszynka do powielania mitów.
yyy
Początkujący
 
Posty: 174
Prawo jazdy: 0- 0-2013
Auto: Mercedes W169

09 Maj 2015, 12:41

Oj Panowie fajny koncert życzeń od sasa do lasa... :ok:
Wszystko wkładacie do jednego worka a wymagania są konkretne czyli autostrada na której spora część tych typów jest taka sobie.
Autor tematu skłania się do wieśwagen grup czyli ściema grup :D co uważam ze idealnie się nadaje na małe przebiegi bo nie ma kiedy się zepsuć i jazdę autostradową bo praktycznie wszystkie n/a niby jadą a nie jadą więc jak się rozpędzą to jadą :D

No ale dochodzi chęć dłubania co w n/a jest awykonalne chyba że się kup ałdi tam można podłubać żeby dojść do seryjnej mocy i to też raczej z trudem.

Trzeba wybierać auta V8 ze względu na dźwięk i parametry albo silniki z T co w obu przypadkach jakości ałdi pozostawia dużo do życzenia.

Ogólnie temat w treści mocno sprzeczny i gdyby nie autostrady to poleciłbym np: evo9 które z w/w aut robią miazgę co do frajdy z jazdy, trwałości vs osiągi... no ale trasy :lol:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10819
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

09 Maj 2015, 14:16

yyy napisał(a):Audi TT 2.0 Turbo FSI (200 KM)
Czasem zamilcz, wyjdzie to na dobre Tobie i osobom z tego forum.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

09 Maj 2015, 14:53

Koniu, mimo iż jesteś modem, tobie też się przyda. Osobiście, gdybym miał trochę więcej kasy to bez myślenia bym kupił ten właśnie model. Są gusta i guściki. A legenda o awaryjności VAG powstała przede wszystkim przez właścicieli BMW. Poza tym naprawa zunifikowanych samochodów jest o wiele prostsza, niż białych kruczków. Poza niższymi cenami istnieje wiele zamienników.
Ban za reprezentowanie własnych poglądów? Fajnych tu macie adminów. A to forum to maszynka do powielania mitów.
yyy
Początkujący
 
Posty: 174
Prawo jazdy: 0- 0-2013
Auto: Mercedes W169

09 Maj 2015, 14:59

Czyli chcesz mi wmówić że FSI się nie sypie? :lol:
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

09 Maj 2015, 15:03

2.0 jest bodaj najmniej sypiącym się silnikiem z rodziny TFSI. Problemy przede wszystkim z nagarem. A to, że 1.4 z podwójnym doładowaniem i wysileniem do 180 koni się sypał, to jedna z wpadek zbyt dużego downsizingu.
Ban za reprezentowanie własnych poglądów? Fajnych tu macie adminów. A to forum to maszynka do powielania mitów.
yyy
Początkujący
 
Posty: 174
Prawo jazdy: 0- 0-2013
Auto: Mercedes W169