Knoper93 napisał(a):Wtrące się troche w tą batalię
![Wink ;)]()
. Sierra moze i fajne autko ale dla kogoś kto się zna i jara klasycznymi sportowymi samochodami oraz ma zamiar wykorzystac jego potencjał na torze, tak mi się wydaje. Ja szukam bardziej samochodu do jazdy na codzień bo sam nie bede w stanie go naprawiać ani dopieszczać.
Co do napędów to faktycznie mile widziany był by naped na tył ale nie mam jakiegoś strasznego ciśnienia bo nie bede latał bokiem na każdym zakręcie po prostu auto lepiej sie prowadzi.
A silnik V6 ponieważ chce autko które będzie fajnie śmigało, miało jakiś zapas mocy, którym 300 km trasy to czysta przyjemność. Do tej pory miałem same muły które przy 120km/h wyły że nic poza nimi nie było słychać. Lubie jeżdzić i dlatego chce V6, spokojne z dołu a później potwór;). Druga sprawa to gaz. Jakoś nie widzi mi sie w silniku turbo albo super mega wyczynowym hondy np.
Kolego ja Cię doskonale rozumiem. Widzisz Sierra nie była produkowana jako "samochód sportowy", jako samochód sportowy wychodziła wersja cosworth. Do sportu przygotowywało ją sporo osób ze względu na napęd, masę itp.
Seryjna Sierra jest niesamowicie wygodnym samochodem. Można powiedzieć że jest trochę jak 400 kg lżejsza omega, np. zawieszenie jest seryjnie dość miękkie. Przejedź się tym samochodem to zrozumiesz. To czego oczekujesz to wysoki moment obrotowy w niskich partiach obrotów (w silniku benzynowym).
Poza tym Sierra jest prosta w budowie jak cep, części są tanie jak barszcz, a używane to już w ogóle...
Weź zostaw to forum i przejedź się Ścierką min. 2.0. Będziesz wiedział o co mi chodzi. Zwykły dohc ma 180 nm już przy 2500 obr. Ciekawe który japoniec ma max. momentu tak nisko??? Chyba tylko diesle...
szybki napisał(a):proszę Cie nie udawaj że tego nie widzisz... to auto pod względem bezpieczeństwa jest nic nie warte jak większość aut tamtych lat...
Szybki właśnie o to mi chodzi...
Vermin napisał(a):Omega to stare RWD.
Sierra to stare RWD.
Galant to stare FWD.
I w czym stare FWD ma być niby lepsze od starego RWD??? Bo nie do końca zrozumiałem Twój tok myślenia???
Pokaż jeszcze Galanta przy tej samej prędkości żeby było jakieś porównanie...
szybki napisał(a):proszę Cie nie udawaj że tego nie widzisz... to auto pod względem bezpieczeństwa jest nic nie warte jak większość aut tamtych lat...
Chodzi mi właśnie o to że autor i tak wybiera z pośród starych samochodów, a wśród nich Sierra nie wychodzi z przeciętnej ani w górę ani w dół.
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Tu jest Galant z kolei przy 60 km/h... To samo co w przypadku Sierry.
Te porównanie nie mają tutaj sensu bo autor nie wybiera samochodu pomiędzy Sierrą, a nowym Volvo... Tylko pomiędzy stara Sierrą, starym Galantem i starą Omegą...
Pamiętam że cykającą bombą tamtych lat jest któryś GOLF.... Jakoś co chwilę stary Golf jest w którymś z tematów i nikt nie pieje na temat że składa się jak paczka zapałek... Nikt o tym nie pisał.Dorzucę jeszcze crash-video nie wiadomo za co ubóstwianego przez wiele osób Civica...
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
szybki napisał(a):A mój tok myślenia który jest dla Ciebie nie zrozumiały opiera się na konkretnych doświadczeniach gdzie posiadam szybkie auto FWD na fajnym zawiasie, używam często baaardzo mocnego AWD i RWD... Więc nie znając kierownika (jego umiejetności), dokładnego przeznaczenia auta nie polecę mu na pewniaka RWD i to starego (bez systemów) bo może sobie zrobić krzywdę.
Szybki ale autor woli RWD i tyle. Jeżeli przychodzi gość na forum i mówi że RWD to dla niego zaleta (nie warunek ale zaleta) to dlaczego mam mu nie podać też innego samochodu RWD oprócz Omegi którą podał sam??? Zrozum w końcu jedną rzecz -> JA DOSTOSOWAŁEM SAMOCHÓD DO WYMAGAŃ AUTORA. Moim zdaniem za 8k nie kupi samochodu w dobrym stanie który bardziej pasuje do opisu niż Ford Sierra.
szybki napisał(a):Nie skupiam się na galancie ale trochę nim jeździłem jako pasażer, trochę też jechałem ścierką no i porównanie tych aut w kategorii zwykłej jazdy połączonej z komfortem jest nie na miejscu. Jest miedzy nimi przepaść...
Jeszcze 10 miesięcy temu napisałeś w poście że nie miałeś żadnych doświadczeń ze Sierrą poza jednym razem gdy pojechałeś ze znajomym oglądać Cossie'go na sprzedaż... Nadrobiłeś to w tym roku??? Specjalnie jeździłeś Sierrą żeby sprawdzić co w niej jest tak fajnego??? Czy o co chodzi???
Szybki zostaw decyzję autorowi, po prostu.
Niech się przejedzie Sierrą i zdecyduje... Niech się przejedzie też Galantem i Omegą...
Zobaczysz że wybierze Sierrę... Widzę jakie ma wymagania.
Prawda jest taka że Autor chcę:
Niskiej masy -> Sierra jest lekka.
Silnika V6 -> Jest dostępny w Sierr'ze, ale uważam że zwykły DOHC by go już oczarował.
RWD jest zaletą -> Sierrę może kupić z RWD i z 4X4.
Zapewne prostota budowa i niskie ceny części będą zaletą -> Sierra spełnia wymagania.
Osiągi -> Niska masa z dobrym silniczkiem w Sierr'ze robi robotę.
Komfort -> Sierra może nie jest wykończona drewnem i aluminium ale jeśli chodzi o komfort podróży to jest bardzo fajny.
Budżet -> Do Sierry pasuje idealnie i nic lepszego w tych pieniądzach nie złapie.
Autorze -> Masz Galanta, Omegę, Sierrę i resztę to przejedź się po prostu tyloma iloma dasz radę. Potem wróć i daj nam znać co zdecydowałeś
![Wink :wink:]()
. Zrobisz jak będziesz chciał ale ja naprawdę polecam przejechać Ci się Sierrą przed zakupem. A co jeśli okaże się że tego właśnie szukałeś
![Niegrzeczny :naughty:]()
???
Pozdrawiam
![Uśmiechnięty :)]()
.