Szkoda że mój post został usunięty. Niestety Lanos o którym była mowa nie kosztuje 6 ani 8 tys tylko jakieś 50 - 60tys. I jest to najszybszy Lanos z silnikem 1.6 na świecie. Tak czytam te wasze wypociny i się śmieje bo zestawiacie seryjne auta do samochodu budowanego do sportu.
Filmy na których się opieraliście są z 2012r. Teraz Lanos ma jeszcze podtlenek i bardziej rozbudowaną instalację Turbo. Wyczynowe hamulce z EVO wyczynowe zawieszenie i masę poniżej 1000kg. Wynik przyspiesza lepiej od Evo M3 hamuje lepiej i skręca też lepiej
W chwili obecnej jest to auto znajdujące się w TOP 5 1/4 mili w klasie FWD Drag, Video z zawodów przeniesione do działu filmy
![Szczęśliwy :D]()
. I teraz o eksploatacji tak jak wspomniałem wcześniej samochód jeździ w sporcie przez co narażony jest na awarię. porównajmy teraz ile kosztuje wymiana sprzęgła w EVO lub napędu skrzyni lub wymiany silnika w przypadku awarii. To że wydaje się wam że Lanos jest gorszy to błędne pojęcie. Bo jego silnik jest nie zakuty i przyjmuje wraz z Nitro 344konie. M3 ma załóżmy 420 myślicie że przyjmie 3 krotny przyrost mocy ? he.
![Szczęśliwy :D]()
Znaczek nie wygrywa wyścigów nie ważne jaki jest. Do sportu buduje się auto od podstaw a to że wam się coś wydaje to inna para kaloszy. Chcecie spóbwać szczęścia ? Napiszcie do właściciela w czym problem ? Wygracie to powiecie mu że Lanos nie jedzie
![Śmiech :lol:]()
Nie wypisujcie dyrdymałów o samochodzie którego na oczy nie widzieliście.
Nie macie nawet mgielnego pojęcia o sporcie o kosztach i przygotowaniu samochodu do wyścigu.
Nie próbujcie nawet zestawiać seryjnego samochodu do auta budowanego do sportu to 2 inne różne sprawy.
Przygotowanie m3 czy evo do sportu pochłonęłoby nie 60tys a 560tys.
Lanos jest tańszy szybszy i bezkompromisowy Bmw ma tylko znaczek i wam smarkom posiadaczom starych e30 czy 36 w gazie się dużo wydaje. Niestety nie przekłada się to realne konfrontacje tylko na pitolenie na forum.