Witam. Szukam używanego samochodu do 45 000 zł. Moimi kryteriami są: diesel, przynajmniej 77 kW (silnik 1,9, albo 1,6). Najlepiej w kombi, lub hatchback, lecz z większym bagażnikiem (np. takim jak w octavii 1,2). Rocznik powyżej 2010 roku.
Miałem na oku skodę octavie 2, ale po oględzinach kilkunastu w komisach i przyciśnięciu sprzedawców dochodzę do wniosku, że nie ma żadnego egzemplarza,w którym nie były wymieniane szyby, maska, zderzak itp. każdy miał coś wymieniane, albo ma na karku 150-180k przy roczniku 2011 (!).
Na mniejsze przebiegi nie masz co liczyć, bo te auta nie są kupowane po to, aby stać w garażu Ale ni tak zapewne trafiłeś na samochody po flotach, ale świeżo sprowadzone okazje z Niemiec.
Dla porównania w Octavii narzeczonej, jest już coś koło 250tyś.km rocznik 2011
Patrzyłem tylko krajowe auta Ale pociągnąłem raz za język, okazało się, że roczniki szyb są z różnicą 2 lat, okazało się że były wymieniane, przednia, tylna... drugi powiedział mi, że coś tam może i było lakierowane, ale na lakierze nie będę jeździł, w trzecim niby nic, a zauważyłem złe spasowanie zderzaka... już mam dosyć szukania komisowych samochodów i chętnie bym kupił coś od prywatnego sprzedawcy
SO II 1.9 TDI 105KM nie zawodzi, powiedziałbym nawet, że wprost przeciwnie - to bardzo trwałe auto, ale jak sam zauważyłeś trudno o niezajechaną sztukę.
Pierwszy elektroniczny tranzystorowy układ zapłonowy Od początków motoryzacji walka o dobry mechanizm zapłonu spędzała sen z powiek tysięcy konstruktorów, inżynierów i techników. Pierwsze systemy zapłonowe, które można nazwać elektronicznymi, ...
Zalety korzystania z serwisów do weryfikacji historii pojazdu Rynek samochodów używanych mimo swojego wieku nadal jest pełen rozmaitych patologii i zagrożeń czyhających na nabywców. W tym świecie zasada ograniczonego zaufania jest podstawą przetrwania bez strat finansowych ...
dominikx96 napisał(a):albo ma na karku 150-180k przy roczniku 2011
i to jest norma u nas ale polaczki wierzą, że 10- letnie diesle mają poniżej 200tys.
Ode mnie z trwałych, a nawet trwalszych diesli od 1,9TDI/105KM (to nie to samo co stare tedeiki!) to Hyundai i30 i Kia Cee'd 1,6 CRDi [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] [link do oferty na Allegro wygasł]
1.9 TDI o którymś oznaczeniu miało problemy z blokiem silnika. To artur73 kiedyś pisał. Jakieś miały DPF potem. Ogólnie silnik nie jest zły ale do super jakości dużo mu brakuje.. Ja proponuję Fiata Crome 1.9 JTD
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.