Auto z zacieciem sportowym do 20 000zl

20 Lip 2011, 18:57

Witam,
jako ze obecny Nissan 200SX sie znudzil troche, a raczej jazda bokiem zle sie odbijala na czasach przejazdu, postanowilem poszukac czegos w jego miejsce.
Szukam czegos z zacieciem sportowym i napedem tylnim badz quatro.
Od razu nadmienie ze smieszne autka typo Celica, Civic, Prelude i im podobne nie wchodza w gre.

Jak na razie zastanawiam sie nad Subaru z 1998r okolo, oraz 3000GT (ale w tej cenie ponoc same powypadkowe szroty u nas).

Macie jeszcze jakies pomysly na auto ktore mogloby mi sie spodobac ?
(nadmienie ze nie boje sie aut starszych, a nawet uwazam ze stare bija nowe czesto)
error106
Początkujący
 
Posty: 140
Miejscowość: Warszawa

20 Lip 2011, 19:03

Dodam ze BMW nie wchodzi w gre.
error106
Początkujący
 
Posty: 140
Miejscowość: Warszawa

20 Lip 2011, 21:43

A może Opel Astra Coupe Turbo :) 2.0 Turbo o mocy 190KM :D ?
Mulan
Nowicjusz
 
Posty: 32
Miejscowość: Kraków
Auto: Opel Astra G 1.6 85 KM

20 Lip 2011, 23:26

Hm przeczytaj raz jeszcze wytyczne, ma miec sportowe zaciecie, a nie byc tylko Coupe badz miec napis OPC :)

Do tego Astra ma naped na nie wlasciwe kola, czyli przednie wiec na wstepie odpada.
error106
Początkujący
 
Posty: 140
Miejscowość: Warszawa

20 Lip 2011, 23:36

Mazda MX-5 wchodzi w grę?
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

20 Lip 2011, 23:41

Wlasciwie myslalem o niej, ale nie mam pojecia jak sie prowadzi i trzyma drogi.
Dwa miejsca w niczym mi nie przeszkadzaja i wiem ze to inna klasa niz Impreza.
error106
Początkujący
 
Posty: 140
Miejscowość: Warszawa
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
    W deszczowe dni wzrasta liczba kolizji pojazdów z pieszymi
    W deszczu łatwiej o kolizję z udziałem pieszego – nawet o 58% w przypadku ulewy(1). Deszcz pogarsza widoczność i wydłuża drogę hamowania, dlatego przy takiej pogodzie kierowcy powinni zachować szczególną ostrożność. ...

21 Lip 2011, 10:56

Może nie jestem specem od Miaty, ale wiem już co nieco, sam się przymierzam do zakupu mx5tki.
Jedno co Ci moge powiedzieć to to, że trzyma się drogi jak gokart w niemalże dosłownym tego słowa znaczeniu. Miałem okazje jeździć modelami NA i NB. Ten pierwszy jest 'szybszy', ogolnie bardziej gokartowy anizeli modele z rocznika '98 wzwyż. Jesli turbo jest w planach to polecam znaleźć zadbane NA(blacha), środek zawsze można odświezyć i jest wózek marzenie.
Miata ma bardzo krótkie przełożenia, świetnie się nią jeździ po mieście, (subiektywnie) nieco gorzej na trasie. Bez turbo pali przy sensownej jeździe, ale bez przesady, 10-11l(miasto).
Suma sumarum, polecam rozglądać się za zadbaną NA (mam paru znajomych którzy chcą sprzedać zadbany egzemplarz), dołożysz turbo i niczego więcej nie trzeba...no i top down oczywiście ;)

Oczywiście nie możesz mierzyć tą samą miara Imprezy, jak sam wspomniałeś jest to inna bajka.
kalimero7
Nowicjusz
 
Posty: 45
Miejscowość: Ślaskie

21 Lip 2011, 11:44

Wiec musze przejechac sie jakas Miata na poczatek i wtedy sie nad nia powaznie zastanowie.

Trasy jakie pokonuje to raz do roku 400km, tak to glownie miasto i lotniska.
error106
Początkujący
 
Posty: 140
Miejscowość: Warszawa

21 Lip 2011, 12:00

W Warszawie jest kilka osób z forum 'mx-5' jak ich poprosisz to na pewno o wszystkim co dotyczy tego auta Ci opowiedzą.

Jedna bardzo ważna rzecz, jak na moj gust miata jest duzym dyskomfortem dla wysokich. Mam 183cm i stwierdzam ze jestem na styk (miejsce na nogi). Znam takich ktorzy maja po 190 i jezdza z zamknietym dachem, ocierajac glowa o niego. Im to nie przeszkadza, jak dla mnie takie coś jest nie dopuszczalne :D
kalimero7
Nowicjusz
 
Posty: 45
Miejscowość: Ślaskie

21 Lip 2011, 12:17

Szczescie mam bo wzrost typowego Japonczyka mam czyli 168 :)

Napisalem wlasnie na forum klubu MX5 i mam nadzieje ze na dniach sie przejade, z jednej strony szukalem dobrego Quatro a z drugiej zainteresowalem sie malutkim roadsterem :)
error106
Początkujący
 
Posty: 140
Miejscowość: Warszawa

21 Lip 2011, 12:24

jak już się przejedziesz to podziel się wrażeniami koniecznie, bo jestem ciekaw, co powie kierowca 200sxa :) de facto sam się nim interesowałem ale zrezygnowałem finalnie - koszty.
kalimero7
Nowicjusz
 
Posty: 45
Miejscowość: Ślaskie

21 Lip 2011, 12:26

Na wstępie powiem, mocy brakuje :) Ale to sie da nadrobic, GT28RS lezy w pokoju wiec predzej czy pozniej zaaplikuje sie.
error106
Początkujący
 
Posty: 140
Miejscowość: Warszawa

21 Lip 2011, 16:45

a myslales o focusie st mk1?

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Nanek
Początkujący
 
Posty: 230
Miejscowość: z kątowni ;)
Auto: Audi 100 C4 2.8 V6

21 Lip 2011, 18:03

Czytaj wytyczne, ten Focus nic ze sportem nie ma do czynienia, tak samo naped na kola przednie ktory ODPADA na wstepie bo uznaje go na beznadziejny, bezsensowny i niewygodny.
Mialem kiedys w passacie i nigdy wiecej bledu nie popelnie i nie wezme auta z napedem na przody.
error106
Początkujący
 
Posty: 140
Miejscowość: Warszawa

22 Lip 2011, 13:13

jesli 170KM na osce w kompakcie nie ma dla ciebie nic wspolnego ze sportem to rozejrzyj sie za czyms takim

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

a moge zapytac dlaczego naped na przod nie ma nic wspolnego ze sportem? focus rs mk2 2.5T 305KM wydymal lancera evo X na torze (nie pamietam czy poznan czy kielce) w automaniaku bylo to porownanie a evo ma naped na 4 co chyba wszyscy wiedza
Nanek
Początkujący
 
Posty: 230
Miejscowość: z kątowni ;)
Auto: Audi 100 C4 2.8 V6