Auto za 10-15k

16 Cze 2015, 10:31

Cześć
Szukam auta, które będę mógł minimalnie wizualnie przerobić. Chodzi mi o delikatne zmiany nie chce jakiegoś wieś tuningu, a na taki z prawdziwego zdarzenia nie ma kasy :P Oraz o podrasowanie troche silnika zeby wyciągnąć około 160-180 KM

Moje "wymogi":
auto musi być w benzynie, mam jakieś uprzedzenie do diesla. W sumie to moze mi to ktoś wytłumaczyć. Chce auto które jest dosyć szybkie i żwawe i nie wiem czy diesel sie do tego nadaje.
SIlnik max w okolicach 2.5 możliwe małe wyjatki.

I prosiłbym o małą poradę, lepiej kupić coś z napędem na tył czy przód ?
Pozdrawiam
mudi
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 31 12 1995
Przebieg/rok: 1tys. km
Auto: nie mam

16 Cze 2015, 10:41

BMW E46 323, 325, 328i
Lexus IS200
Seat Leon 1.8T
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

16 Cze 2015, 10:55

Dzięki za odpowiedz. Seat i lexus odpada, ale w bemkach jest co przebierac. Jakieś jeszcze propozycje ? :P Ja ide dalej przeglądać oferty :)
mudi
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 31 12 1995
Przebieg/rok: 1tys. km
Auto: nie mam

16 Cze 2015, 14:41

czego Lexus odpada?
RWD z trwałem i dynamicznym silnikiem i nie jest tego pełno na drodze jak e46 więc nie trzeba go karcić jakimś tuningiem z allegro jak nowe światła i diody elektrody :D Można dołożyć dedykowany kompressor TTE lub turbinę i masz lekką ręką 200KM
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

16 Cze 2015, 18:58

Nie chodzi o to :D Auto musi sie podobać też dziewczynie, a lexus nie jest w jej guście :D
mudi
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 31 12 1995
Przebieg/rok: 1tys. km
Auto: nie mam

16 Cze 2015, 23:30

Ja powiem tak, jak chcesz dynamiczne auto to polecam z doświadczenia Audi A3/Golf IV 1,8T 150 KM, generalnie to jest ta jednostka którą podał w przypadku Leona przedmówca - Ossy ale ja preferuje moim zdaniem bardziej popularne A3 lub Golf IV. Z tym z tego co się orientuje w Leonach nie było wersji 150 konnej tylko 180 i potem w górę 210..czyli tak jak Audi A3 lub S3 z tamtego okresu.
ale dla mnie bezpieczniej jest kupić wersje zwykłą 1,8T 150 KM bo jak ktoś szalał to auto będzie wymęczone.

Jak kupisz zadbany, zrobisz program na 180-190 KM i będziesz śmigał nieźle, potem wymiana turbin, wtrysków, zmiana układu wydechowego, dolot/ICek i możesz dojść spokojnie do 240-250 KM.

Co do BMW o ile napęd na tył daje frajde o tyle takie auto powinno mieć min, 190 koni by dało sie odczuć tę dynamikę.
Nie wiem też jak teraz ale zawsze bmw uchodziło za auto drogie w naprawach.
Wszystko zależy w koncernie VW masz klasyczną odmianę silnika turbodoładowanego, dość prostego, Pytanie czego konkretnie potrzebujesz?
aha do 1,8T możesz spokojnie zapodać instalację LPG

W każdym razie ja mam Golfa IV 1,8T 190 KM po programie i jeździ to całkiem ok, a i spalanie bez lpg tragiczne nie jest wiadomo no nie pali tyle co diesel na trasie ale mniej niż jakieś 3 litrowe benzyniaki wolnossące.

Ewentualnie możesz jeszcze się zainteresować np Fordem Focusem 2,0 ST 170 KM lub np Peugotem 406 3,0 V6 194 KM
Grzesiek2015
Nowicjusz
 
Posty: 5
Auto: VW Golf 4
Silnik: 1,8T 190 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
    Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
    Ekologiczny wyścig Economy Run - Fabia wynik 2,6 l/100 km
    SKODA Fabia, kierowana przez Marka Tribulę oraz Martina Kedleca, spaliła średnio 2,6 l/100 km (emisja CO2 - 60,58 g/km) i dzięki temu wjechała na pierwsze miejsce podium w ekologicznym wyścigu Economy Run. Godne uwagi jest ...

17 Cze 2015, 00:06

Co do audi to o jakim roczniku mówisz ? :D
mudi
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 31 12 1995
Przebieg/rok: 1tys. km
Auto: nie mam

17 Cze 2015, 00:56

Audi A3 8L po liftingu 2001-2002
Grzesiek2015
Nowicjusz
 
Posty: 5
Auto: VW Golf 4
Silnik: 1,8T 190 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

17 Cze 2015, 09:48

mudi napisał(a):Auto musi sie podobać też dziewczynie, a lexus nie jest w jej guście :D

no to jest argument nie do przeskoczenia :D

Audi z 1,8T/150KM dobra opcja i w tej kasie kupisz koniec produkcji czyli 2003r. Łatwo się modzi. Na S3 już mały budżet, bo trzeba szykować z 20k i ceny części już nie takie tanie. Jak lubisz modzić to kupisz wersję 150KM chipujesz na 200KM i dodasz jakieś smaczki z S3 (może poza znaczkami, bo to wieś :D ). Oczywiście szukaj koniecznie wersji 4x4, bo 200KM nie ma sensu na przedniej osi.
Analogicznie w przypadku Leona.
Golf najbardziej nudny. Zawsze mnie zastanawiało co ludzie widzą w modzeniu wizualnym Golfów jak to ich i tak nie wyróżni ale każdy robi co lubi :ok: Jednak gorzej jest chyba z Fabią, którą się gość wozi w Biłgoraju i jeździ po spotach :? Wygląda ona żałośnie :lol:

BMW będzie droższe w utrzymaniu, bo to wyższy segment. W porównaniu do A4 nie jest drożej. Audi nie ma startu do BMW jeśli chodzi o prowadzenie.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

17 Cze 2015, 10:00

To pewnie z wyglądu CLKa też nie podejdzie, ale wkleję, bo podobno te silniki z kompresorem też można jeszcze trochę 'podkręcić':
[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

17 Cze 2015, 16:19

Raczej zdecydowane, ze bedzie to audi a3. Mam tylko pytanie czy to samo auto w dieslu będzie równie dobre do podrasowania ? I Co wyjdzie lepiej. Chodzi mi o koszty, przyspieszenie, prędkość maksymalna oraz ogólna eksploatacja.
mudi
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 31 12 1995
Przebieg/rok: 1tys. km
Auto: nie mam

17 Cze 2015, 17:08

Jaki jest sens podkręcania diesla? Jak spalanie nie pasuje to wsadzasz LPG i tyle..
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

17 Cze 2015, 18:52

Nie znam sie za bardzo i nie chodzi o spalanie. Zwykłe pytanie, to wszystko.
mudi
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 31 12 1995
Przebieg/rok: 1tys. km
Auto: nie mam

17 Cze 2015, 19:18

dzida napisał(a):gorzej jest chyba z Fabią, którą się gość wozi w Biłgoraju i jeździ po spotach Wygląda ona żałośnie
Ta wygląda całkiem nieźle :mrgreen: http://player.pl/programy-online/operacja-tuning-odcinki,119/odcinek-9,S10E09,16662.html
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14202
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

17 Cze 2015, 20:45

jak dla mnie fabii nic nie pomoże :D
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010