Auto za 6000/8000 tysięcy

18 Sty 2008, 19:21

Witam,
mam do Was pytanie:
chciałbym kupić auto za około 6000-8000 tysięcy, w zależności czy jest już z gazem, czy będę musiał wyłożyć na instalację. Myślę o okresie 5-6 lat, potem bym je zmienił.
Myślę o Civicu V generacji, można kupić już od 5500 niezłą wersję. Choć może macie jakieś inne propozycje? Na pierwszym miejscu stawiam bezawaryjność exequo z ekonomicznością (bo jestem studentem), osiągi oraz komfort z jazdy są oczywiście ważne, ale przy wyborze będę się sugerował głównie pierwszymi dwoma kryteriami. Dlatego myślę o Civicu V z silnikiem 1.5(rocznik 95), do którego włożę instalację gazową. A jak wiadomo, Japończyki słyną z bezawaryjności.
Mam też pytanie zwłaszcza do posiadaczy Civica, czy bierze go ruda jak ma ok. 14 lat? I jak się sprawuje, co w nim szwankuje?

Co Wy na to?
Będę wdzięczny za Wasze odpowiedzi.
marcin_gl21
Nowicjusz

Miejscowość: Poznań/Głogów

18 Sty 2008, 19:41

Witam....
Kolego co mogę ......co mogę tobie zaproponować, ja myśle że honda to dobry wybów dla studenta...jest mało awaryjna i wogóle.Ten silnik 1.5 jest dynamiczny i dość ekonomicznym,
Nie wiem jednak czy dobry pomysł jest wkłądać gaz do japończyka...to trudne i kosztowne.
Zastanów się nad :
1-Golf III
2-Audi B4
3-Mazda 3
4-Bmw seri 3

Miłego wyboru ;)
______________PRECZ Z [ *F*O*R*D*A*M*I ]_________
miszarus
Aktywny
Awatar użytkownika

Miejscowość: zachodnio-pomorskie

18 Sty 2008, 22:13

albo jakaś astra za taką cene można w dobrym stanie znaleźć
Chomik90
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Łowicz
Prawo jazdy: 26 06 2008
Auto: BMW
Silnik: 2.0 d 136km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

19 Sty 2008, 17:43

Astry nie kupuj chociaz ładna to może ja pograzyc korozja.
Jesli trafia Ci sie Civic za 5,5 tys bez gazu i do rejestracji to warto go kupic i załozyć gaz,tylko nie załozysz innej intalacji niz sekwencyjnej która jest troche drozsza.