REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
decratus napisał(a):Witam
poszukuję auta szybkiego do 25 tyś
Szybkie czyli poniżej 8 sekund do setki i vmax najlepiej coś ponad 190
Prawko mam od 14 lat
Obowiązkowa manual i benzyna bez LPG
Kolor obojętny
przebieg również
Dobrze żeby dało się go w przyszłości lekko podrasować
Mile widziane turbo
szybki napisał(a):Nissan s14 kupujesz i robisz starter wymieniasz płyny tylko pamiętaj wszystko naj olej motul/amsoil/millers 15/20w50/60.
Wymień płyn hamulcowy koniecznie. Silnik sprawdzasz kompresję, sprawdzasz czy olej bierze, sprawdzasz wałki czy są ok. no i powinieneś sprawdzić wał bo często lubi popękać ale to sa koszty. Jedź na hamkę jak będzie trzymać w miarę serię to działaj dalej. Hamka najlepiej obciążeniowa.
Zwróć uwagę na vtc czy stuka z rańca i szukaj mechaniora ogarniającego "Y"ki
Sprzęgło wysyłasz do radzika i dajesz mu dodatkowo używany docisk. Z dwóch złoży jeden. Docisk kupny musi być na nity.
Przed tuningami robisz zawias gwint z odpowiednim springiem np: hsd (mogę Ci dać namiary na tanio i dobrze), rozpórki tylko nie takie za 200zł...
Hebel są rózne szkoły czylo od maximy a33 do skaja gts r33
Szpera może być 1way
Skrzynia wytrzyma do około 450-500Nm w razie awarii jest tani sposób na nią. Dyfer i półośki no limit.
Stage1 około 300KM 320Nm
Dolot, wydech koniecznie z DP, ICek najlepiej z nissensa na zamówienie, pompa paliwa walbro, regulator ciśnienia paliwa, EBC z solenoidą np greddy, bloł off, świniak...
Wszystko musi być profi bo np: kiepski materiał ICka zdejmie Ci 50Nm co i tak jest bolączką sr-ów .
Dalej szukasz strojeniowca tylko pamietaj nie rób tego na podstawie opowieści o dziwnych dokonaniach polskich tunningowców. Jak coś na PW dam Ci namiary na kolesia od SRów.
Stage2 w sumie zrób satge1 i coś później się wymyśli.
Do tego etapu musisz uzbroić głowę i to konkretnie, prawdopodobnie założyć inne turbo z innym kolektorem, ECU SA, przepływka z32, przemyśleć maf/map sensorki bo już nie pamiętam do ilu barów zapodawały...śrubki głowy arp..itp
Zanim zaczniesz myśleć o stage2 po taniości możesz zapodać inny aktuator i turbinę od gti-ra/pulsara t28 ar86 bo seryjnie masz ar60.
Stage3 głupota ale kujesz silniczek 12k w plecy a i tak nie przeniesiesz na asfalt.
Stage4 mega głupota głowica VE moc około 600KM
No i myśl od razu o chłodzeniu oliwy silnika, innej chłodnicy, wiekszej misce olejowej i misce dyfra...
decratus napisał(a):Bardzo dziękuję za fajnego nissanka
Chyba go kupię
Mógłbyś mi podać trochę namiarów na fachowców do tego modelu,
bo tata powiedział że mógłby mi się trochę dołożyć
Zamierzam do tego auta włożyć NOSaCzy wytrzyma silnik nie zakuty ?
decratus napisał(a):bo tata powiedział że mógłby mi się trochę dołożyć
decratus napisał(a):Mógłbyś mi podać trochę namiarów na fachowców do tego modelu,
decratus napisał(a):Zamierzam do tego auta włożyć NOSaCzy wytrzyma silnik nie zakuty ?
Kieł napisał(a):Ale również dobrym rozwiązaniem będzie też Honda z VTEC'iem.
CRX lub Civic odchudzone budy z sercem 300+ KM robi robotę, obejrzyj kilka filmików na YT co te maszyny potrafią robić