Patrzcie i płaczcie:
3.1 Pojazd będący nośnikiem Reklamy musi realizować przebiegi co najmniej 600 km w skali jednego miesiąca w obrębie terytorium RP.
3.2 Pojazd musi być utrzymywany w czystości, tak aby nie zmniejszać funkcji estetycznej i informacyjnej Reklamy.
3.3 Partner ma obowiązek kontroli stanu technicznego Reklamy i zapewnienia kompletności i czytelności informacji w niej zawartej. Wszelkie uszkodzenia Reklamy należy zgłaszać zgodnie z pkt. 5 niniejszego Regulaminu.
3.4 Partner ma obowiązek udostępnienia Pojazdu pracownikowi Reklamodawcy do Inspekcji w celu kontroli przestrzegania Regulaminu, zgodnie z pkt. 6 Regulaminu.
3.5 Zabrania się umieszczania na Pojeździe jakichkolwiek materiałów reklamowych czy promocyjnych, bez porozumienia z Reklamodawcą.
3.6 Partner zobowiązany jest do prowadzenia Pojazdu jak i jego parkowania w sposób zgodny z prawem ruchu drogowego oraz normami społecznymi.
3.7 Zabrania się umieszczania na Pojeździe dodatkowego niefabrycznego wyposażenia samochodu takiego jak: elementy wizualnego „tuningu” Pojazdu (przyciemniane reflektory, przyciemniane szyby, chromowane dodatki, nakładki na progi, spojlery, lotki, dodatkowe światła do jazdy dziennej LED itp.) chyba że Partner wystąpił pisemnie o zgodę na montaż takiego elementu do Reklamodawcy i zgodę taką otrzymał.
Elementy które nie stanowią dodatkowego niefabrycznego wyposażenia i mogą być zamontowane i zmieniane na samochodzie w trakcie trwania Umowy to: anteny radiowe oraz anteny do CB RADIO, kołpaki, felgi aluminiowe, bagażniki dachowe, w tym bagażniki do przewozu rowerów oraz nart, relingi dachowe, haki holownicze.
3.8 Partner ma obowiązek udostępniania Pojazdu do zmiany Reklamy, na każde wezwanie Reklamodawcy. Reklamodawca zobowiązuje się do wymiany Reklamy nie częściej niż raz na 6 miesięcy.
7. Złamanie punktu 3.1, 3.2, 3.3 lub 3.6 skutkuje udzieleniem Partnerowi ostrzeżenia w formie pisemnej. Trzy ostrzeżenia w przeciągu następujących po sobie 6 miesięcy mogą skutkować wstrzymaniem wypłat i/lub rozwiązaniem umowy w trybie natychmiastowym przez Reklamodawcę.
8. Każdorazowe złamanie punktu 3.4, 3.5, 3.7 lub 3.8 może skutkować wstrzymaniem wypłat i/lub rozwiązaniem umowy w trybie natychmiastowym przez Reklamodawcę.
Widać że firma: J&J INSURANCE FINANCIAL CAR FLEET MANAGEMENT GROUP Sp. z o.o. stworzyła sobie idealną umowę i regulamin żeby właśnie zerwać ową umowę, te punkty i podpunkty jest bardzo łatwo wykorzystać do tego. I co i umowa zerwana z winy "partnera"
![Zakłopotany :oops:]()
i nawet przed sądem nie ma szans wygrać.