Automat do około 25k zł - nie znam się na samochodach.

07 Kwi 2021, 22:58

Witam wszystkich.

Poszukuje sedana z automatem do około 25000 zł. Roczny przebieg około 10-15k km. Nic nie wiem o samochodach i nie mam pojęcia jaki model wybrać.

Jakie paliwo benzyna czy diesel? Co sądzicie o LPG?

Czy warto szukać samochodu w całej Polsce czy lepiej w okolicy?

Jakie marki są najlepsze?

Czy moglibyście znaleźć jakieś sensowe oferty dla mnie? Będę wdzięczny za pomoc.

Co sądzicie o tych:

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

kazman
Nowicjusz

08 Kwi 2021, 07:00

Przy totalnym braku wiedzy nie warto ładować się w auta wiekowe/klasyczne lub też nietuzinkowe jak phaeton.
Wpierw trzeba ustalić styl Twojej jazdy i potrzeby gabarytu.
Pierwsze pytanie o użytkowanie, odpalasz codziennie i jedziesz 3 km czy raz w tyg i jedziesz 20?
Potrzebujesz duzego bagażnika?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

08 Kwi 2021, 07:56

Kao napisał(a):klasyczne lub też nietuzinkowe jak phaeton.

Obrabiałem kilka phaetonów kwintesencja vw :mrgreen:
Dla wytrwałych moto żołnierzy :ok:
szybki
Moderator - Tuning

Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

08 Kwi 2021, 08:23

Raczej jest to kwintesencja wszystkich aut takich klas za te pieniądze :yes:
Phaeton to przecież A8, a silnikowo to jest dość dobra jednostka z Golfa R32, 3,2 na mpi (jeszcze przed epoką fsi)

Najlepiej niech autor przemyśli czego szuka bo zestawienie ze sobą Phaetona 6 cylindrów w benzynie 250 koni prawie, a za chwilę Citroen C5 w dieslu r4 140 koni? :roll:
demirbiras
Zaawansowany

Prawo jazdy: 14 08 2009
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Astra H
Silnik: 1,8
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

08 Kwi 2021, 08:38

Akurat phateonowi to bliżej do continentala niż a8
Invi
Forumowicz VIP

Przebieg/rok: >50tys. km

08 Kwi 2021, 10:00