Automat i rwanie obrotów silnika po wciśnięciu gazu do dechy na "P"

03 Gru 2016, 16:21

Mazda Tribute 2003 w automacie - mój nowy nabytek i dlatego, że to mój pierwszy w życiu automat, nie wiem czy to normalne, że na "P" (luzie) po wciśnięciu gazu do dechy obroty zamiast zaświdrować wysoko to dochodzą do jakichś 4tyś i skaczą, wręcz rwą w dół i w górę, w dół i w górę non stop, tak jakby był to jakiś limit z którego obroty są zbijane w dół trochę i znów podskakują w górę. Dzieje się to szybko, powiedzmy dwa takie skoki na sekundę aż nie puszczę gazu. Czy to jest normalne w automatach czy coś nie tak z moim silnikiem / skrzynią :?:
servant
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 01 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Mazda Tribute
Silnik: 3.0 V6
Paliwo: Benzyna
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2003

11 Gru 2016, 11:20

Podczas jazdy jest wszystko ok? Jeśli tak to szukasz dziury w całym,myślę,że elektronika silnika a raczej jego komputer pilnuje by nie doszło do uszKodzenia silnika czyli tzw.przekręcenia,no i dobrze,poza tym unikaj takich przygazówek.No i by ci nigdy nie przyszło do głowy by przy takiej przygazówce nagle włączyć tryb drive w skrzyni biegów,co prawda wykopiesz dziurę w asfalcie ale potem skrzynia wykopie dziurę w twojej kieszeni,i to za niedługo.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8572
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

13 Gru 2016, 16:26

PhantomASA1 napisał(a):Podczas jazdy jest wszystko ok?
Ponawiam pytanie do autora. Możemy pomóc w rozwiązaniu problemu jak autor stara się nam odpowiadać na pytania inaczej nic nie zdziałamy.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999