REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
pierwsze słyszę o sławnosci awaryjności Mercedesa E który gen by to nie był. Bardzo dobre auta, świetnie wykonane i naprawdę twarde, jedyna większa usterkowość tego modelu to pompa SBC, nowa kosztuje ok 4 tys ale jest pełno firm które regenerują.Mprada napisał(a):bo to jest chyba ten sławny awaryjny okular?
bo nie mają o tym aucie zielonego pojęcia, jedna ich styczność z tym samochodem to obejrzenie amerykonskiego filmu. Tutaj najlepiej brać pod uwagę 5.7, ostatecznie 2.7 ale odrazu uprzedzam ze jest za słaby do tego auta i mocy bardzo brakuje ale są ludzie którzy to akceptują. Auta te są solidne ale warto też zwrócić uwagę na korozję.Mprada napisał(a):Chyba najmniej rozsądna opcja czyli 300C. Czy jest się czego bać? Z tego co widzie wiele osób wypowiada się przychylnie o tych silnikach. Wyglądają na całkiem trwałe. Ale bliscy i znajomi mówią żeby nawet na to auto nie patrzeć.
i między innymi przez to pownienes odpuścić temat że względu na ograniczony dostęp do gratów a kolejna sprawa to auto to tandeta na kółkach, już jeden tu taki był co takowe miał i nie mógł się go pozbyć prawie przez rok w dość niskiej cenie. Ja do Accorda mam mieszane uczucia bo auto drogie w zakupie drogie w eksploatacji, zardzewiałe i w zasadzie to zwykle auto, ratuje go silnik 2.4 ale i trzeba go dobrze serwisować i olejo i paliwożerny, niby fajne auto ale bez emocji. Lexus IS to takie zrównoważone auto, są minusy ale przykrywają je plusy więc auto jak najbardziej na tak. Warto wspomnieć o super prowadzeniu nastawionym na sport nie na komfort.Mprada napisał(a):Faworytem jest ww. Suzuki ale jest tego mało na rynku.